• K-ryhmä/

Tikkurilan Jokiniemeen uusi K-Market – kauppiaaksi K-Supermarket Ylivedosta tuttu Jouni Monto

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 19.1.2018

Huhtikuussa avattava K-Market Jokiniemi sijaitsee radan itäpuolella Kauppakeskus Dixin vieressä. Kauppias Jouni Monto (53) luotsaa jatkossa kahta kauppaa Tikkurilassa.

Pian 30 vuotta kauppiaana työskennellyt Jouni lähtee rakentamaan Jokiniemeen K-Marketia, jossa palvelu pelaa, asiointi on helppoa ja valikoimat ovat alueelle sopivat. Kaupasta tulee ainoa aseman lähellä oleva ruokakauppa radan itäpuolella.

"Uusi kauppani palvelee voimakkaassa kasvussa olevan Jokiniemen ja lähiseudun asukkaita. Valikoimassa painottuvat omat uunituoreet paistotuotteet, runsas valikoima to go -tuotteita sekä hyvät tuoretavaravalikoimat", Jouni Monto sanoo.

Kaupan vetäjäksi tulee Jounin tytär Viivi Monto, joka suorittaa parhaillaan kauppiasvalmennusta. Perheeseen kuuluvat myös vaimo Mari, jääkiekkoa ammatikseen pelaava poika Joona sekä nuorin tytär Venla, joka on myös ollut mukana kauppatoiminnassa.

K-Market Jokiniemi on Jouni Montolle jo kauppiasuran kahdeksas kauppa. Ennen Tikkurilaan siirtymistään Jouni on toiminut muun muassa K-Citymarket-kauppiaana Riihimäellä ja Hämeenlinnan Tiiriössä. Vapaa-ajalla kauppias harrastaa jääkiekkoa, muita mailapelejä sekä hevosurheilua.

Jouni Monton K-ruokakaupat Tikkurilassa:

• K-Supermarket Yliveto
  • Huhtikuussa avattava uusi K-Market Jokiniemi

K-kauppias Jouni Monto, puh. 0500 485 268.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: