Tomas Laakso K-Market Vehmaisten uudeksi kauppiaaksi Tampereella

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 7.12.2017

Tomas Laakso aloittaa K-Market Vehmaisten uutena kauppiaana joulukuun 10. päivänä.

Tomas Laakso on työskennellyt koko ikänsä kaupan alalla ja ennen kauppiaaksi ryhtymistä mm. K-Supermarket Linkissä Ylöjärvellä sekä K-Citymarket Lielahdessa. Yhdessä vaimonsa Kirsin kanssa hän pyöritti kauppaa 11 vuoden ajan K-Market Tahmelassa.

Syksyllä 2016 Tomas ja Kirsi aloittivat kauppiaina K-Market Winterinmutkassa ja K-Market Haapalinnassa, joissa he myös jatkavat edelleen, kunnes uusi kauppias löytyy.

Kauppiaspari haluaa satsata erityisesti hedelmä-, vihannes ja leipäosastoihin sekä hyvään paikallisten tuotteiden valikoimaan.

”Toivotamme kaikki asiakkaat tervetulleiksi ja toivomme paljon palautetta, jotta voimme kehittää K-Market Vehmaisista alueen asiakkaita entistäkin paremmin palvelevan”, sanoo Tomas.

Tomasilla ja Kirsillä on kaksi aikuista lasta.

Lisätietoja: K-kauppias Tomas Laakso, puh. 040 747 2528

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

Yrityksestä

Jokainen ihminen, aika ja paikka ovat erilaisia. Sinä et ole äitisi, lauantai ei ole maanantai eikä Nilsiä Punavuori. Meille ei ole olemassa keskivertoasiakasta – siksi jokainen K-ruokakauppa on erilainen, asiakkaidensa näköinen. K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.