Tornion Neste K -kauppias Arto Lehto luotsaa jatkossa myös K-Marketia

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 20.10.2017

Saman katon alla vuodesta 1988 työskennellyt Neste K Tornion kauppias Arto Lehto (48) aloittaa marraskuun alussa myös K-Market Putaan kauppiaana Torniossa.

"Tavoitteenani on, että K-Market Pudas on ystävällinen, asiakkaiden tarpeita vastaava hyvän palvelun kyläkauppa, jossa on helppo ja mukava asioida aamuvarhaisesta iltamyöhään. Aion hyödyntää kauppojen kehittämisessä kahden kaupan tuomia etuja", K-kauppias Arto Lehto sanoo.

Tulevalla kahden kaupan kauppiaalla on takana pitkä ura eri tehtävissä huolto- ja liikenneasemilla. Arto on työskennellyt saman katon alla vuodesta 1988. Neste-kauppiaana hän aloitti vuonna 2011, ja marraskuussa 2016 hän siirtyi Neste K -ketjuun ja K-kauppiaaksi.

"Kauppiasurassa minua kiehtovat itsenäisyys ja mielenkiintoiset haasteet sekä mahdollisuus kehittyä työssä jatkuvasti", Arto sanoo.

K-Market Pudas työllistää viisi iloisesti palvelevaa kaupan ammattilaista, jotka siirtyvät vanhoina työntekijöinä Arton palvelukseen. K-Market Pudas on entinen Siwa. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Vapaa-ajalla intohimoiseksi urheilun seuraajaksi tunnustautuva Arto harrastaa aktiivisesti eri urheilulajeja, 30 vuoden kokemuksella.

Arto Lehdon K-kaupat Torniossa:

• Neste K Tornio Röyttäntie (os. Röyttäntie 1)
  • 6.11.2017 alkaen: K-Market Pudas (os. Länsipohjankatu 19)

K-kauppias Arto Lehto, puh. 040 3122 795.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: