Turo Tikanmäki kauppiaaksi Turun K-Market Moikoiseen

Turo Tikanmäki aloittaa K-kauppiaana K-Market Moikoisessa Hirvensalon liikekeskuksessa maaliskuun 26. päivä. Kauppapaikka on kauppiaan toinen, sillä Tikanmäki toimii kauppiaana jo K-Market Delissä Haarlassa. Kauppias aikoo kehittää Moikoisen valikoimia ja toivoo asiakkaiden kanssa avointa keskustelua kauppapaikan kehittämiseksi.

– Uusi kauppapaikkani sijaitsee erinomaisella paikalla Hirvensalossa Moikoisten liikekeskuksessa. Tässä on ollut kauppa jo monen vuosikymmenen ajan. Logo katolla vaan on vaihtunut useaan kertaan. On hienoa jatkaa kaupantekoa perinteikkäässä paikassa, sanoo kauppias Turo Tikanmäki.

– Haluamme haastaa paikalliset asiakkaat kehittämään kauppaa sen näköiseksi, kuin Hirvensalon Moikoisissa kuuluu olla. Olen huomannut, ettei kaupan valikoima välttämättä ole aina kohdannut kunnolla asiakkaiden toiveita. Kaupan uutena kauppiaana toivon välitöntä vuorovaikutusta kanssani kaupan kehittämiseksi, niin asiakkaiden kuin henkilökunnankin puolelta, jatkaa Tikanmäki.

– Olen toiminut K-kauppiaana Haarlassa K-Market Delissä yhdeksän vuotta. Delin ilmapiiri on rento ja mukava, ja asiakkaista on muodostunut ystäviä, niin minulle kuin henkilökunnallekin. Toivon, että Moikoisissa olisi yhtä lämmin ja miellyttävä ilmapiiri, kertoo Tikanmäki.

– Palvelemme laajoilla aukioloajoilla ja kaikki ovat tervetulleita, summaa Tikanmäki.

K-kauppias Turo Tikanmäki, p. 050 411 8471

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso.
www.k-market.fi