• K-ryhmä/

Turun jokirantaan uusi K-Supermarket – kauppiaaksi K-Citymarket Kupittaalta tuttu Hannu Aaltonen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 24.11.2017

Itäisen Rantakadun K-Market Turun jokirannassa Förin kupeessa laajenee K-Supermarketiksi. Kauppa remontoidaan alkuvuoden aikana ja avataan lattiasta kattoon uusittuna huhtikuussa 2018. Kauppiaaksi tulee K-Citymarket Kupittaalta tuttu Hannu Aaltonen (55).

K-Citymarket Kupittaa on myynniltään Suomen suurin K-Citymarket, joten kokenut kauppias luotsaa huhtikuusta alkaen kahta hyvin eri kokoista kauppaa.

"Toinen poikani Eemeli Aaltonen menee marketpäälliköksi uuteen K-Supermarketiin, joten pyrimme säilyttämään kummassakin pisteessä perheyrittäjätunnelman. K-Supermarketissa työskentelee jatkossa myös kauppiaskoulutuksessa olevia tulevia kauppiaita", K-kauppias Hannu Aaltonen kertoo.

Pitkän linjan kauppiassuvusta ponnistavalla Hannulla on takana yli 10 000 päivää kauppiaana, ja uusi K-Supermarket on kauppiaalle jo neljäs kauppapaikka. Ennen Kupittaata Hannu luotsasi K-Citymarket Raumaa ja myöhemmin K-Citymarket Launetta Lahdessa.

Tällä hetkellä Hannu työllistää yrityksensä Mahile Oy:n kautta noin 100 henkilöä ja yhdessä K-Citymarket-kassojen kanssa noin 160 henkilöä.

Myyntiala kaksinkertaistuu, valikoima kasvaa huomattavasti

Huhtikuussa avattava uusi K-Supermarket on entinen Valintatalo, joka muutettiin K-Marketiksi keväällä 2017. Kauppa remontoidaan alkuvuoden aikana lattiasta kattoon. Remontissa kaupan myyntiala kaksinkertaistuu lähes 1000 neliöön, kun koko liiketila otetaan kaupan käyttöön. Kaupan valikoima kasvaa ja monipuolistuu muutoksessa reilusti.

"Uusi K-Supermarket tulee olemaan pieni suuri kauppa, jossa kokeilemme aktiivisesti myös uusia ja yllättäviä asioita. Olemme miettineet tarkasti asiakaskuntaa ja suunnitelleet kaupan tarjonnaltaan hyvin erilaiseksi. Turun jokiranta on erittäin mielenkiintoista aluetta, joka on viime aikoina kovasti kehittynyt", Hannu sanoo.

"Alueella on selkeästi tarvetta tavallista paremmalle ruokakaupalle, joka tarjoaa laajan valikoiman alueen asiakkaiden moninaisiin tarpeisiin. On hienoa, että saamme uudelle K-Supermarketille näin kokeneen ja osaavan kauppiaan", K-Supermarket-ketjun johtaja Ari Sääksmäki sanoo.

Hannu Aaltosella on kolme lasta ja kauppiaan harrastukset liittyvät Turun saaristoon.

K-kauppias Hannu Aaltonen, puh. 0400 522 757.

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi

Avainsanat: