Turun seudun kolmelle K-Supermarketille yhtenäiset, aiempaa laajemmat aukioloajat

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 26.6.2017

K-Supermarket Ukko-Pekka, Hirvensalo ja Raisio Center ottavat käyttöön laajat ja yhtenäiset aukioloajat. Maanantaista 26.6. eteenpäin K-Supermarketit Ukko-Pekka ja Raisio Center ovat auki joka päivä 7-22, K-Supermarket Hirvensalo maanantaista lauantaihin 7-22 ja sunnuntaisin 10-22.

”Turussa ja Turun lähiseudulla näin laajat aukioloajat läpi viikon ovat uusi asia K-Supermarketien kokoluokassa”, kertoo K-Supermarketin ketjupäällikkö Karri Elomaa.

K-Supermarket Raisio Centerin kauppias Timo Köntän mukaan päätös aukioloaikojen laajentamisesta syntyi yhdessä kauppiaiden ja kauppojen henkilökunnan kesken.

”Halusimme yhtenäiset ja selkeät aukioloajat. Asiakkaan ei tarvitse miettiä, miten aukioloajat vaihtelevat, kun olemme auki joka päivä klo 7-22”, Könttä kertoo.

Myös asiakkaiden muuttunut kulutuskäyttäytyminen vaikutti päätökseen aukioloaikojen laajentamisesta. Kaupat pyrkivät vastaaman entistä paremmin asiakkaiden tarpeisiin uusilla aukioloajoillaan.

”Etenkin kesäisin asiakkaat ovat entistä myöhempään liikkeellä. Aukioloaikojen vapauttaminen on myös vaikuttanut asiakkaiden ostokäyttäytymiseen. Avasimme kaupan aikaisemmin sunnuntaisin klo 10, silloin asiakkaita riitti ovella jonoksi asti”, Könttä toteaa.

K-Supermarket Raisio Center kauppias Timo Könttä, p. 050 5875820

K-Supermarket Ukko-Pekka kauppias Sami Toivonen, p. 040 5285575

K-Supermarket Hirvensalo kauppias Juha Kalliala, p. 0500 828516

K-Supermarket