Uuden K-Supermarket Rantakylän valtteja ovat Herkkutori sekä innostava ja asiantunteva henkilökunta

K-ryhmä aluetiedote 15.5.2017

Joensuussa avataan torstaina 18.5. klo 10 uuden ja inspiroivan K-Supermarket-ilmeen mukainen K-Supermarket Rantakylä. Uudessa kaupassa panostetaan ennen kaikkea tuoreisiin herkkuihin.

Medianne edustaja on tervetullut mediatilaisuuteen, joka järjestetään avauspäivänä klo 9 kaupalla osoitteessa Puronsuunkatu 1.

Noin 1300 neliön kokoisen K-Supermarket Rantakylän valikoima on kasvanut huomattavasti. Laajennetulla valikoimalla vastataan kauppias Risto Kyllösen mukaan entistä paremmin asiakkaiden tarpeisiin. Myös asiakkaiden toiveet pyritään aina toteuttamaan.

Paikallisten lähi- ja pientuottajien tarjonta korostuu uudessa kaupassa entisestään. ”Pyrimme tuomaan valikoimaamme mahdollisimman paljon paikallisten tuottajien antia jokaisessa tuoteryhmässä. Esimerkiksi Vatasen ja Pesosen kanaloiden munat ovat taatusti paikallisesti tuotettuja ja myös asiakkaiden mieliin”, Risto kertoo.

Entistä parempi Herkkutori palvelee joka päivä

Uuden K-Supermarket Rantakylän Herkkutori pääsee oikeuksiinsa, kun tilaa on riittävästi. Herkkutori täytetään paikallisilla herkuilla.

”Koen Herkkutorin olevan yksi meidän kauppamme valttikorteista. Uudistuneessa kaupassa tuomme entistä paremman kalavalikoiman Herkkutorille, paikallisilla tuotteilla tietysti. Myös grillituotteiden tarjonta laajenee kesää kohti jatkuvasti”, Kyllönen paljastaa.

Ammattitaitoisella henkilökunnalla ja innostuneella kauppiaalla pääsee pitkälle

Jo 10 vuotta kauppiaana toiminut Kyllönen kertoo innostuvansa edelleen työstään päivittäin. Kauppiaan lisäksi myös henkilökunnan tulee olla osaava ja innostaa asiakkaita ruuanlaittoon.

”Herkkutorin vetäjämme Jari Nissinen on vertaansa vailla. Hän saa vinkeillään jokaisen asiakkaan innostumaan uusista tuotteista. Hänen innostus ja osaaminen välittyy myös kauppamme muihin työntekijöihin”, Risto kehuu.

K-Supermarket Rantakylään on vanhojen työntekijöiden lisäksi rekrytoitu seitsemän uutta työntekijää takaamaan asiakkaille asiantuntevan ja parhaan mahdollisen palvelun.

Sähkönkulutus minimiin

K-Supermarket Rantakylä on rakennettu sen ympäristövaikutukset minimoiden. Pakasteet ja viileässä pidettävät tuotteet ovat kannellisissa hyllyissä. Myös kaupan valaistus on suunniteltu energiapihiksi.

K-Supermarket Rantakylässä on lisäpalveluna Postin, matkahuollon sekä Veikkauksen palvelut.

K-Supermarket Hämeenkyrö palvelee maanantaista perjantaihin 7-21, lauantaisin 8-21 ja sunnuntaisin 11-21.

Lisätietoja: K-kauppias Risto Kyllönen 050 365 2041

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi

Avainsanat: