Uudessa K-Supermarket Koivulassa satsataan ennen kaikkea asiakaskunnan tarpeisiin

K-ryhmä aluetiedote 11.7.2017

Turun Koivulassa avataan torstaina 12.7. klo 10 uuden ja inspiroivan K-Supermarket-ilmeen mukainen K-Supermarket Koivula. Kauppa avataan alkuvuodesta kiinni menneen S-marketin tilalle.

Kauppias toivottaa median edustajat lämpimästi tervetulleiksi torstaina klo 10.

"K-supermarket Koivulasta luodaan selkeä ja viihtyisä kauppa, jossa on nopea asioida. Se osaa myös yllättää hyvällä henkilökohtaisella palvelulla sekä kattavalla ja edullisella tuotevalikoimalla", kauppias Erno Selänne lupaa.

Uudessa kaupassa panostetaan tuoreuteen, paikallisuuteen sekä asiakaspalveluun. Kaupan osastovastaavat ovat alansa ammattilaisia, joka takaa kauppaan pettämättömän ammattitaidon.

Asiakaspalveluun panostetaan koko kaupassa.

”Hyvä kauppakunto mahdollistaa itsenäisen, sujuvan, inspiroivan ja nopean ostoreissun, mutta annamme mahdollisuuden myös henkilökohtaiseen palveluun”, kertoo kauppias Erno Selänne.

Kaupan koko mahdollistaa ruokatrendien sekä erikoisruokavalioiden huomioimisen valikoimassa entistä paremmin. Kaupan tärkeimmiksi tuoteryhmiksi nousevat hedelmät ja vihannekset, leipä sekä herkkutori, joissa kaikissa korostuvat paikallisuus, tuoreus, runsaus sekä valikoiman ajankohtaisuus.

Herkkutori palvelee maanantaista lauantaihin

Palvelutiski on liiketilassa uutta, ja siihen panostetaan paljon. Herkkutori on auki aamusta alkuiltaan maanantaista lauantaihin.

”Herkkutorilta saa päivittäin kuumat grillituotteet, kalat, lihat sekä kattavan lounasvalikoiman. Kaupassa pakataan myös itse jonkin verran lihaa, kalaa ja juustoja. Ylläpidämme omaa salaattibaaria sekä paistamme leipää ja leivonnaisia aamusta iltaan”, kauppias kertoo.

Kaupan sisäänkäynnin yhteydessä toimii apteekki.

K-Supermarket Koivula palvelee maanantaista lauantaihin klo 7-22 ja sunnuntaina klo 10-21.

K-Supermarket Koivula kauppias, Erno Selänne, p. 050 3624567

K-Supermarket aluejohtaja, Olli Setänen, p. 050 0536421

K-Supermarket

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi