Uusi iloisen palvelun K-Supermarket Kaukajärvi avautuu 16.11.

K-ryhmä aluetiedote 14.11.2017

K-Supermarket Kaukajärvi sijaitsee uudessa liikekeskus Vinkkelissä. Avajaishulinat alkavat torstaina 16.11. ja jatkuvat koko viikonlopun.

Kauppias Teemu Virtanen henkilökuntineen toivottaa asiakkaat tervetulleiksi uuteen kauppaan. Hän lupaa kuunnella asiakkaiden toiveita tarkalla korvalla ja toteuttaa ne mahdollisuuksien mukaan.

”Haluan että asiakas kokee olevansa palvelevassa lähikaupassa, jossa kaupan hyvän ilmapiirin voi aistia jo heti tullessaan kauppaan sisään. Tervetuloa palveltavaksi iloisen palvelun K-Supermarketiin”.

K-Supermarket Kaukajärvi on nopeaan asiointiin sopivan kokoinen kauppa, jossa on hyvät parkkitilat ja jonne on helppo tulla monelta suunnalta. Take away -piste sekä salaatti- ja ateriabaari tarjoavat paljon vaihtoehtoja kiireisille lounastajille ja lämmintä ruokaa sekä grillituotteita voi ostaa mukaan myös palvelulinjastosta.

”Valikoimissa panostamme ruokaisuuteen ja ajankohtaisuuteen. Herkkutorilta saa tuoretta lihaa ja kalaa niin arkeen kuin juhlaan ja tarjolla on aina tuoreita hedelmiä ja vihanneksia sekä laaja valikoima paikallista tuoretta leipää.”, lupaa kauppias.

K-Supermarket Kaukajärven avajaisia juhlitaan torstaina 16.11. Klo 9.30 alkaen kaupan pihalla tarjoillaan grillimakkaraa 500 ensimmäiselle asiakkaalle. Kauppa aukeaa klo 10, jolloin avausnauhan leikkaa kauppiaan kanssa K-Supermarket ketjun kauppiastoiminnan johtaja Harri Ojala. Kaupassa tarjoillaan kakkukahvit klo 10 alkaen. Lapsille on jaossa ilmapalloja.

Avajaishulinat jatkuvat hyvien tarjousten ja tuote-esittelyjen merkeissä koko viikonlopun. Perjantaina tarjoillaan lohikeittoa ja ruisleipää 800 ensimmäiselle asiakkaalle. Lauantaina puolestaan 500 ensimmäistä asiakasta saa ruusukimpun.

K-Supermarket Kaukajärvi palvelee asiakkaita maanantaista perjantaihin klo 8-22, lauantaisin klo 8-21 ja sunnuntaisin klo 10 - 21.

Lisätietoja: K-kauppias Teemu Virtanen, puh. 040 7292 815

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi