Uusi K-Supermarket Martinlaakson Ostari innostaa ruoanlaittoon

K-ryhmä aluetiedote 17.5.2017

Vantaan Martinlaaksossa aukeaa torstaina 18.5. pääkaupunkiseudun ensimmäinen, täysin uuden K-Supermarket-ilmeen mukaisesti rakennettu kauppa. Kaupan henkilökunta yhdessä kauppias Ilkka Rantalan kanssa on valmiina innostamaan martsarilaisia ruoanlaittoon ja onnistumaan siinä.

K-Supermarket Martinlaakson Ostarin valikoima rakennetaan vastaamaan alueen asiakkaiden tarpeita. Kaupan osastot ja tuotteiden esillepanot puolestaan kannustavat asiakkaita kokeilemaan rohkeasti uusia raaka-aineita ja tuotteita.

Kaupassa asiakkaiden erilaiset tarpeet on pyritty huomioimaan mahdollisimman hyvin. Kiireisille junaan menijöille on runsas take away –tuotteiden valikoima. Herkkutorilta puolestaan saa lihat, kalat sekä kokkausvinkit niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon.

"Meillä asiakas voi vaikuttaa valikoimaan. Kannattaa siis rohkeasti esittää omia tuotetoiveita. Pyrimme toteuttamaan ne mahdollisimman ripeästi", kauppias kertoo.

Martinlaakson Ostarissa satsataan vahvasti hedelmä- ja vihannesosastoon, Salaattibaariin sekä tuoreeseen, kaupassa paistettuun leipään.

"Haluan, että meidät opittaisiin tuntemaan alueen parhaana leipäkauppana. Kaupassa paistetun leivän valikoima on laaja ja tuoretta leipää on tarjolla aamusta iltaan."

Ammattitaitoinen henkilökunta palvelee

Kauppias Ilkka Rantala on rekrytoinut kauppaan noin 20 työntekijän henkilökunnan.

"Henkilökunnan osaamisessa korostuu palvelualttius ja hyvä tuotetuntemus. Kysymään saa tulla ja vastaamme mielellämme."

Kiireisille ja omatoimisille asiakkaille kaupassa on neljä itsepalvelukassaa. Kauppias uskoo, että niille löytyy nopeasti omat kannattajansa.

Energiapihi kauppa

K-Supermarket Martinlaakson Ostari on rakennettu sen ympäristövaikutukset minimoiden. Pakasteet ja viileässä pidettävät tuotteet ovat ovellisissa kaapeissa. Kylmälaitteet toimivat hiilidioksidijäähdytyksellä.

K-Supermarket Martinlaakson Ostarissa on lisäpalveluna Veikkauksen palvelut sekä Osta & nosta – käteisnostopalvelu. Kauppa palvelee ma-la klo 7-22 ja su klo 9-22.

Lisätietoja: K-kauppias Ilkka Rantala puh. 0400726040

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi