• K-ryhmä/

Uusi K-Supermarket Matkus täyttää kuopiolaisten toiveet runsaalla paikallisten tuotteiden valikoimalla. Kaupan avajaisia juhlitaan 2.11.

Uusi uljas ruokakauppa K-Supermarket Matkus avataan Matkuksen kauppakeskuksessa Kuopiossa. Avajaishulinat alkavat torstaina 2.11. ja jatkuvat koko viikonlopun.

Kutsu medialle ennen kaupan avajaisia pidettävään lehdistötilaisuuteen:

Median edustajat ovat tervetulleita lehdistötilaisuuteen ja tutustumaan uuteen K-Supermarket Matkukseen torstaina 2.11. klo 9.00, osoite Matkuksentie 60 L 25, 70800 Kuopio. Kokoontuminen kaupan edustalla.Tilaisuudessa ovat mukana K-kauppiaat Topi ja Anni Miettinen, Kuopion vs. kaupunginjohtaja Jarmo Pirhonen, Keskon Itä-Suomen aluejohtaja Jari Kuosmanen, K-Supermarket ketjun ketjujohtaja Ari Sääksmäki ja ketjupäällikkö Jari Niutanen. Kauppa aukeaa yleisölle kello 10.00.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 31.10.2017 – Julkaistavissa heti

Uusi kauppa on herättänyt runsaasti kiinnostusta kuopiolaisten keskuudessa. Kauppiaspari Topi ja Anni Miettinen saivat asiakkaille tekemäänsä ennakkokyselyyn yli 30 sivullista vastauksia ja tuotetoiveita.

”Toiveissa korostuivat erityisesti paikalliset tuotteet ja niitä onkin valikoimissamme paljon heti alusta alkaen. Toivomme myös jatkossa paljon asiakastoiveita. Haluamme kehittää kauppaa niiden perusteella ja tehdä siitä täyden palvelun hyvän fiiliksen herkkukaupan, josta löytyy asiakkaillemme tarpeet niin arkeen kuin juhlaankin”, sanovat Topi ja Anni Miettinen.

K-Supermarket Matkuksessa hemmotellaan lounasasiakkaita. Tarjolla on runsas salaattibaari, soppabaari, erilaisia Take away -tuotteita ja Herkkutorin grillilounaita. Erikoisruokavaliotuotteet, kuten gluteenittomat ja maidottomat tuotteet on koottu omiksi kokonaisuuksikseen, ja myös vegehylly löytyy valmisruokien yhteydestä.

”Palveleva Herkkutorimme on avoinna vuoden loppuun asti myös sunnuntaisin ja joulukinkun varaus onnistuu heti avajaispäivästä alkaen”, kertovat kauppiaat.

Topi ja Anni iloitsevat kaupan hyvästä henkilökunnasta.

”Käytimme paljon aikaa henkilöstömme rekrytointiin ja se todella kannatti. Olemme saaneet kasattua kaupalle huipputiimin, jossa yhdistyy monenlainen kokemus! Tällä porukalla on helppo lähteä kohti kovia tavoitteita ja uskomme, että hyvä fiilis, joka meillä on töissä, välittyy myös asiakkaille.”

Topi ja Anni Miettinen henkilökuntineen toivottavat asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi K-Supermarket Matkuksen avajaisiin torstaina 2.11. Avajaisjuhlallisuudet alkavat kello 10.00, jolloin avausnauhan leikkaavat kauppiaiden kanssa Kuopion vs. kaupunginjohtaja Jarmo Pirhonen, Keskon aluejohtaja Jari Kuosmanen, K-Supermarket ketjun ketjujohtaja Ari Sääksmäki ja Matkuksen kauppakeskusjohtaja Minna Karppinen. Kaupassa on avajaispäivänä tarjolla kakkukahvit 3000 ensimmäiselle asiakkaalle.

Avajaishulinat jatkuvat hyvien tarjousten ja tuote-esittelyjen merkeissä koko viikonlopun. Perjantaina kauppiaspariskunta jakaa ruusukimpun 1000 ensimmäiselle asiakkaalle. Avajaisviikonloppuna juhlitaan myös kauppakeskus Matkuksen 5-vuotissynttäreitä eli hulinaa ja ohjelmaa on paljon luvassa!

K-Supermarket Matkus palvelee asiakkaita maanantaista perjantaihin klo 9-21, lauantaisin klo 9-20 ja sunnuntaisin klo 10-19.

Lisätietoja: K-kauppias Topi Miettinen, puh. 041 544 3685

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi