Viitasaarella kahden kaupan kauppiaiksi Minna ja Sami Kolehmainen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 8.11.2018

Minna ja Sami Kolehmainen aloittavat 1.12.2018 Viitasaaren K-Supermarketin ja Koulumäen K-Marketin kauppiaina. Viitasaarelle he muuttavat Jämsästä, siellä he toimivat K-Marketin kauppiasyrittäjät.

”Kiitämme asiakkaitamme Viitasaarella tästä ajasta, jonka täällä vietimme. Lähtömme syyt ovat henkilökohtaiset, haluamme asumaan lähemmäksi meille tärkeitä ihmisiä”, kiittävät nykyiset kauppiaat Heidi Varrio-Koskiranta ja Sami Koskiranta.

Innostuneina Viitasaarelle

Minna ja Sami aloittivat kauppiasuransa keväällä 2015 K-Market Jämsässä. Molemmilla on kaupallinen koulutustausta ja työkokemus.

”Viitasaarelle lähdimme uusien haasteiden perässä. Pääsemme tekemään ihan uudenlaisia juttuja, koska saamme kaksi erilaista kauppaa ja varsinkin K-Supermarket on kokoluokkaa suurempi”, perustelevat Minna ja Sami.

”Meidät on jo otettu aivan ihanasti vastaan Viitasaarella, kun olemme järjestäneet asunto- ja lapsen hoitopaikka-asioita. Koti meille on jo löytynyt ja nyt odotamme innostuneina ja jännittyneinä, että pääsemme aloittamaan Viitasaarella”.

Viitasaarelle tultuaan Minna palaa työelämään, hän on ollut äitiyslomalla vajaan vuoden ikäisen Emma-tytön kanssa.

Kolehmaisten lisäksi K-Supermarket Viitasaaressa ja K-Market Koulumäessä työskentelee yhteensä 15 kaupan ammattilaista.

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan ja laajentamaan ruokareviiriään! K-Supermarket-ketjuun kuuluu lähes 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi

K-kauppias Minna Kolehmainen, puh. 040 765 4369
K-kauppias Sami Kolehmainen, puh. 050 522 0564