• K-ryhmä/

Ylöjärven K-Supermarket Linkin kauppias Jani Kangasniemi kauppiaaksi myös K-Market Vuorentaustaan

Kangasniemi aloittaa K-Market Vuorentaustan kauppiaana maanantaina 7.5., joka sijaitsee kahden kilometrin päässä K-Supermarket Linkistä. Kauppapaikka on Kangasniemelle toinen.

Viimeiset kaksi vuotta Jani Kangasniemi on toiminut K-Supermarket Linkin kauppiaana ja asuu myös itse Ylöjärvellä. Kangasniemellä on takanaan pitkä, liki 20 vuotta kestänyt ura Keskossa kaupan taustatoiminnoissa. Hän on toiminut mm. K-market-ketjussa ketjupäällikkönä, joten tuntee K-Marketin potentiaalin hyvin.

– Haave kauppiasuralle lähtemiseksi kypsyi aikoinaan pitkään, mutta viimeiset kaksi vuotta K-Supermarket-kauppiaana ovat todistaneet, että olen viimein unelma-ammatissani. Olen pystynyt kehittämään K-Supermarket Linkkiä entistäkin paremmaksi ja on mahtavaa päästä upottamaan sormensa nyt uuteen kauppapaikkaan. K-Market Vuorentausta tulee Ylöjärven paras K-Market, kertoo kauppias Kangasniemi.

– Kuten Linkissäkin, haluan, että K-Market Vuorentaustan asiakkaille syntyy tunne siitä, että kauppa välittää heistä ja vastaa heidän tarpeisiinsa tarjoten sellaista valikoimaa ja palvelua, joka sopii alueen asiakkaille. Lähiruokavalikoiman rakentamisen aloitan paikallisista leivistä. Otan mielelläni kehittämisehdotuksia ja valikoimatoiveita vastaan, sanoo Kangasniemi.

K-Market Vuorentaustassa on ammattitaitoinen henkilökunta, jonka vahvaa osaamista kehitetään jatkossakin. Vuorentaustan henkilökunta siirtyy vanhoina työntekijöinä uuden kauppiaan palvelukseen.

– Kuten olen aina sanonut, henkilökunta on kaupan sydän ja tärkeimmässä roolissa kaupan menestyksen kannalta, Kangasniemi painottaa.

Kauppias Jani Kangasniemi, p. 040 312 2020

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi