Helppo pintaremontti V33-maaleilla

Rautakesko Oy:n lehdistötiedote 16.6.2015

Ranskalaiset V33-remonttimaalit ovat helppokäyttöisiä ja ne tarttuvat vanhaan maali- ja lakkapintaan pääsääntöisesti ilman pohjamaalia tai hiontaa. Näissä korkealuokkaisissa tuotteissa on toisiinsa sopivat värisävyt, joita yhdistelemällä voi luoda monenlaisia kokonaisuuksia.

V33-kaakelimaalit soveltuvat sekä seinien että lattioiden maalaukseen. Kylpyhuoneen lisäksi niillä onnistuu myös vaikkapa keittiön kaakeleiden maalaaminen. V33-kaakelimaalit kestävät hyvin kolhuja, roiskeita ja pesua. Lisäksi ne hylkivät tahroja ja likaa.

Laminaatti- ja parkettilattioille ja vaikkapa portaille V33 tarjoaa oman maalivaihtoehtonsa. V33-lattiamaalilla voi maalata ilman pintojen pohjamaalausta ja se soveltuu sekä lakatuille että maalatuille pinnoille.

V33-valikoimaan kuuluu myös kätevä ja kestävä lattialakka, jolla voi lakata lattian ilman vanhan lakan poistoa. Vesiohenteinen lakka ei hilseile, se kestää kolhuja ja hankausta sekä hylkii tahroja ja likaa.

Seinä- ja kattopaneeleille tarkoitettu V33-paneelimaali tarttuu puun lisäksi myös kalvopinnoitettuihin MDF-paneeleihin. Valumaton koostumus takaa, että seiniin ei jää ikäviä valumajälkiä. V33-kalustemaalilla saat maalattua myös vaikkapa keittiön kaapit. Kalustemaali tarttuu lakattuihin, maalattuihin sekä melamiini- ja laminaattipintaisiin irto- ja kiintokalusteisiin.

Lue lisää V33-maaleista

Mere Sundqvist