Keijo Tiukka aloittaa K-Rauta Sastamalan uutena kauppiaana ja jatkaa K-Rauta-kauppiaana myös Huittisissa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 16.8.2018

K-Rauta Sastamala saa uuden kauppiaan 20. elokuuta Keijo Tiukasta. Tiukka jatkaa kauppiaana myös K-Rauta Huittisissa. Hän lupaa kehittää kauppaa ja valikoimia Sastamalassa paikalliset tarpeet huomioiden, jotta asiointi olisi mahdollisimman sujuvaa. ”Henkilökunta ja palvelu ovat kaiken perusta”, Tiukka summaa.

Tiukan kiinnostus kauppaa kohtaan alkoi jo lukioajan kesätyössä Punkalaitumella K-Rauta-maatalouskaupassa. Maa- ja metsätieteellisen alan opiskeluiden jälkeen työura jatkui Keskon sekä Malmin K-Raudan ja Rautian kautta muutama vuosi sitten kotiseudulle Huittisiin K-Rauta-kauppiaaksi.

Tiukka odottaa kauppiasuraansa Sastamalassa innokkaana ja aikoo huomioida erityisesti paikalliset tarpeet toiminnassa. ”Yritysmyyntiä on tarkoitus kehittää ja käydä läpi valikoimaa, jotta se vastaa mahdollisimman hyvin Sastamalan asiakaskunnan toiveita. Sastamalan alueen kuluttaja-asiakkaille olemme laajentaneet tilattavien tavaroiden valikoimaa ja mietimme esimerkiksi, miten keittiökaluste- ja talomyynti organisoidaan. Meillä on jatkossa myös mahdollisuus toimittaa tuotteita K-Rauta Huittisten varastosta päivittäin, mikä laajentaa valikoimaa”, Tiukka sanoo.

Myös perhe on mukana kauppojen päivittäisessä toiminnassa. Tiukan avovaimo Arja Tuori hoitaa konttoria, ja välillä lapsenlapsiakin näkyy vierailulla kaupassa. Vapaa-ajalla viihdytään Houhajärven yhteismökillä. Tiukan harrastuksiin kuuluvat myös remontointi, metsästys ja kalastus.

Uusi kauppias toivottaa kaikki asiakkaat tervetulleiksi 1.9.2018 järjestettäviin avajaisiin. Luvassa on kakkua, kahvia ja kovia tarjouksia. ”Tulkaa kertomaan mielipiteenne ja toiveenne K-Rauta Sastamalan valikoimasta ja toiminnasta”, Tiukka sanoo.

Lisätietoja: K-kauppias Keijo Tiukka, 050 428 2228, keijo.tiukka@k-rauta.fi

Me K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee 137 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. K-Rauta.fi