Kodikasta mattalakattua lautaparkettia

Aidosta puusta valmistettu parketti kunnioittaa luonnonmukaisuutta ja antaa ilmettä sekä lämpöä kodin sisustukseen. Uusina väreinä tähän mattalakattuun tammiparkettisarjaamme on tullut esimerkiksi vaaleaksi sävytetty ja harjatun oloinen Cheesecake Grande. Mattalakkaus korostaa puun kauneutta ja oksat, kittaukset sekä kuitujen suunnanvaihtelut antavat lattialle elävyyttä. Valintana puulattia on ekologinen, lämmin ja allergikoille sopiva. Taittopontin ansiosta nämä parketit on nopea asentaa.

Viisi väriä: Marzipan Muffin Grande 1-sauvainen, Cappucino Grande 1-sauvainen, Cheesecake Grande 1-sauvainen, Tammi Azure 3-sauvainen ja Affogato Molti 3-sauvainen. Lautakoko on  väristä riippuen joko 14 x 207 x 2200 tai 14 x 180 x 2200 cm. Suositushinnat alkaen 27,90 e/m2. Myynti K-rauta ja Rautia.

Lataa lisää parkettikuvia:

Linkki dokumentteihin