Liukuovijärjestelmä Eclisse Pocket Door säästää tilaa

Eclisse Pocket Door -liukuovijärjestelmä säästää tilaa ja soveltuu sekä uudiskohteisiin että remontoitaviin tiloihin.

Modernit, seinän sisään liukuvat Eclisset näyttävät hyvältä ja lisäävät asunnon arvoa. Useita EclisseSINGLE -kokoja ja ovimalleja, saatavana myös Eclisse DOUBLE -pariovet.

Tutustu Eclisse-esitteeseen täällä

K-raudan Tuoteuutisiin

.

Ystävällisin terveisin,

Mere Sundqvist / Rautakesko Oy / viestintäkoordinaattori

mere.sundqvist@kesko.fi
Puh.  050 433 4078

K-raudat (www.k-rauta.fi) tarjoavat asiakkaiden toiveiden mukaiset turvalliset rakentamisen ja asumisen ideat sekä ratkaisut. K-rauta-myymälöitä on Pohjoismaissa, Baltiassa ja Venäjällä.