Marko Rinne aloittaa K-Rauta Malmin kauppiaana

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 8.3.2018

Vuodesta 2014 Porvoon K-Raudan kauppiaana toiminut Marko Rinne siirtyy K-Rauta Malmin kauppiaaksi huhtikuun alkupuolella. Rinteellä on kauppiaskokemusta myös Rautia-kauppiaana Riihimäellä ja Vammalassa. Hän lupaa K-Rauta Malmin toimivan jatkossakin yritysasiakkaiden erityistarpeet huomioivana ja palvelevana rautakauppana.

Rinne aloittaa työnsä noin 60 työntekijän K-Rauta Malmissa innokkaana ja luottavaisena. ”Koko kaupan toiminta on suunniteltu palvelemaan vaativia yritys- ja projektiasiakkaita. Ammattilainen arvostaa sitä, että toiminta on sujuvaa eikä hän joudu turhaan odottamaan. Takaamme sataprosenttisen toimitusvarmuuden ja että meillä asiakasta palvelee ammattilainen – aina. Haluamme olla ammattilaisille paras kumppani ja tarjota enemmän aikaa työn tekemiseen”, Rinne sanoo.

Rinteen perheeseen kuuluvat yrittäjävaimon lisäksi kolme jo omillaan asuvaa aikuista lasta sekä saksanpaimenkoirat Nemo ja Bona. Vapaa-aika Rinteellä kuluu juoksun ja laskettelun parissa.

Kauppias Marko Rinne toivottaa kaikki uudet ja vanhat asiakkaat tervetulleiksi K-Rauta Malmille.

Lisätietoja: K-kauppias Marko Rinne, 040 554 5981, marko.rinne@k-rauta.fi

Me uudistuvassa K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee 137 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. K-rauta.fi