Onninen Express ja uusi K-Rauta Pro Center avaavat yhteisen ovensa ammattiasiakkaille Loimaalla 20.11.2017

Yritysasiakkaiden palvelut paranevat Loimaalla, kun ensimmäistä kertaa Suomessa Onninen Express -myymälä avataan samaan kiinteistöön K-Raudan kanssa. Täysin uudet K-Rauta Pro Center -osasto ja Onninen Express -myymälä tarjoavat alueen yritysasiakkaille helpompaa ja nopeampaa asiointia, kun K-Raudan rautakauppatarvikkeiden lisäksi voi noutaa LVI-, sähkö- ja kylmäalan sekä muut Onnisen teknisen alan tuotteet samalla käynnillä.

Uudenlainen kahden myymälän kokonaisuus avataan asiakkaille Loimaan parhaalla kauppapaikalla Aleksis Kiven kadulla maanantaina 20.11. klo 7.00.

Onninen Expressin asiakaspalvelusta vastaa kaksi ammattilaista, sen tuotevalikoimassa on noin 3000 tuotetta ja myymälätilaa yhteensä noin 300 m2. K-Raudassa on tilaa 2000 m2, 35 000 tuotteen valikoima ja se työllistää 24 työntekijää. Uudessa K-Rauta Pro Centerissä työskentelee kaksi K-Raudan yritysmyynnin ammattilaista.

”Olemme innoissamme ja odotamme asiakkailta palautetta, että miten tällainen kahden myymälän yhdistelmä toimii. Pyrimme tekemään kaikkemme sen eteen, että käynti olisi yritysasiakkaalle helppo ja nopea – jotta aikaa jäisi enemmän työntekoon”, K-ryhmän rakentamisen ja talotekniikan kaupan Suomen maajohtaja Timo Pesonen sanoo.

”Monelle paikalliselle yritysasiakkaalle tämän pitäisi olla iso juttu, kun saa kaikki tavarat mukaan yhdellä käynnillä. Kaikki yritysasiakkaat ovat tervetulleita ostamaan niin K-Raudan kuin Onnisenkin tuotteita. Muutoksen yhteydessä K-Raudan yritysmyyntiä vahvistetaan avaamalla K-Rauta Pro Center -palvelupiste, jossa yritysasiakkaat pystyvät hoitamaan rautakauppa-asiointinsa entistä sujuvammin. K-Raudan kuluttajamyynti jatkuu tutulla tavalla, mutta myös sitä kehitetään jatkuvasti esimerkiksi palvelutarjonnan näkökulmasta. Tulevan talven aikana painopisteenä on remonttiasiakkaiden palvelujen edelleen kehittäminen. Tavoitteenamme on tehdä remontoinnista, rakentamisesta ja rautakauppa-asioinnista yllättävän helppoa, K-Rauta-kauppias Kari Mylen sanoo.

”Toimintamme Onninen Expressissä perustuu vahvasti siihen, että olemme läsnä asiakkaidemme arjessa ja opimme tuntemaan paikallisten asiakkaidemme tarpeet ja tavat. Loimaa on meille nyt 50. myymälä ja antaa meille hienon mahdollisuuden olla entistä lähempänä asiakkaitamme”, Onninen Express -myymälöiden johtaja Kimmo Huttunen sanoo.

Onninen Express -myymälät ovat LVI-, sähkö- ja kylmäalan ammattilaisten noutotukkuja ja ne tulevat jatkossakin säilymään ainoastaan ammattilaisten ostopaikkoina. K-Rauta Loimaan liiketoiminnasta vastaa kauppias Kari Mylen ja Onninen Express -liiketoiminnasta vastaa Onninen.

Onninen Express -myymälöitä on Suomessa yhteensä 50 Loimaan myymälän avaamisen jälkeen ja K-Rautoja vastaavasti 138. K-Rauta ja Onninen kuuluvat K-ryhmän yhdeksässä maassa toimivaan rakentamisen ja talotekniikan kaupan toimialaan, ja yritysasiakkaita palvelevia yhteisiä kauppapaikkoja on suunnitteilla muuallekin Suomeen, esimerkiksi Turkuun. Uusien sopivien kauppapaikkojen kartoitus on parhaillaan käynnissä.

Lisätietoja

Maajohtaja Timo Pesonen, K-ryhmän rakentamisen ja talotekniikan kauppa, Suomi, puh. 050 522 6907

K-kauppias Kari Mylen, K-Rauta Loimaa, puh. 050 5023 512

Johtaja Kimmo Huttunen, Onninen Express –myymälät, 050 536 5113