Sami Saarikallio aloittaa Porin K-Rauta Satakunnankadun kauppiaana

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 15.09.2017

Vuodesta 2014 Turun K-Rauta K-maatalous Orikedon kauppiaana toimineet Sami ja Sanna Saarikallio, siirtyvät Porin K-Rauta Satakunnankadun kauppiasyrittäjiksi syyskuun lopussa. Sami Saarikalliolla on kokemusta Porin seudusta myös Rautakesko Yrityspalvelun aluemyyntipäällikkönä Turku-Pori-alueella. Hän lupaa kehittää K-Rautaa paikallisten asiakkaiden tarpeiden mukaisesti, jotta asiointi olisi mahdollisimman helppoa.

Saarikallio kehuu K-Rauta Satakunnankadun olevan erinomaisessa kunnossa ja 24-henkinen henkilökunta osaa hommansa. Uusi kauppias aloittaa Porissa innokkaana.

”Aiomme yhdessä henkilökunnan kanssa ryhtyä kehittämään valikoimia ja palveluita paikallisten asiakkaiden kanssa. Asiakkaat haluavat yhä enemmän henkilökohtaista palvelua, mutta toisaalta myös helppoa verkko-ostamista. Tärkein tavoite on luoda asiakkaille parempia asiointikokemuksia ja tehdä rakentamisesta ja remontoinnista yllättävän helppoa. Lupaamme porilaisille aktiivista ja palvelevaa rautakauppaa”, Saarikallio sanoo.

Saarikallion perheeseen kuuluu Samin ja Sannan kolme kouluikäistä poikaa ja koira Helmi. Samin vapaa-aika kuluu golfin, kuntoliikunnan, caravan-matkailun ja metsästyksen parissa.

Uudet kauppiaat toivottavat porilaiset tervetulleiksi 6.10.2017 järjestettävissä avajaisissa alkaen klo 9:00. Luvassa on kakkua, kahvia ja kovia tarjouksia.

Lisätietoja: K-kauppias Sami Saarikallio, 0500 200 242, sami.saarikallio@k-rauta.fi

Me uudistuvassa K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee 139 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. K-rauta.fi