Tapettimallisto Indian Summer ja häivähdys eksotiikkaa

KESKO TUOTETIEDOTE 24.5.2017

Indian Summer on matkoista, taiteesta, tekstiileistä ja väreistä inspiraationsa saanut tapettimallisto intohimoisille sisustajille. Orient-kuosit yhdistyvät kauniisti länsimaiseen sisustustyylin. Ripaus eksotiikkaa, haalistuneet efektit ja rouheus viimeistelevät tämän mielenkiintoisen malliston.

“For people who look beyond borders and always get inspired by all the arts, textiles, colors and interiors they discover everywhere.”

Myynti: K-Rauta, SVH 37e. Helposti tapetoitavaa ja puhdistettavaa kuitutapettia, leveys 53 cm ja rullapituus 10m.

Lataa lisää painokelpoisia Indian Summer -kuvia Mediapankistamme.

Lisätiedot, kuvat ja kuvausnäytteet medialle:

Viestintäkoordinaattori Mere Sundqvist , mere.sundqvist@kesko.fi  gsm 050-4334078

Me uudistuvassa K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee 139 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. K-rauta.fi #uusikrauta