Veljekset Heiskasen rauta- ja maatalouskauppiaat juhlivat 10-vuotisjuhlia Iisalmessa ja Kiuruvedellä

Veljekset Heiskanen Oy henkilökuntineen viettää 10-vuotissynttäreitä kahdessa toimipisteessään Iisalmen Lantmännen Agrossa 9.11.2017 ja Kiuruveden K-Rauta Lantmännen Agrossa 10.11.2017. Arto ja Harri Heiskasen 47 henkeä työllistävän perheyrityksen liikevaihto on kasvanut 36 miljoonan euroon. Toimipisteitä on jo viidellä paikkakunnalla.

10-vuotissynttärit Veljekset Heiskanen Oy:n kahdessa toimipisteessä on virstanpylväs kasvaneessa perheyrityksessä. Vuonna 1998 Reino ja Anja Heiskanen luovuttivat Vieremän K-Rauta-Maatalouskeskuksen avaimet pojilleen Artolle ja Harrille. Työnjako veljesten kesken on selvä Harrin vastatessa rautakaupasta ja Arton maatalouskaupasta.

Kasvutarinan vaiheisiin kuuluu laajentuminen rautakaupassa Suonenjoelle vuonna 2000, K-maatalouden pyörittäminen Kajaanissa 2003–2007, laajentuminen Iisalmeen ja Kiuruvedelle 2007. Vuonna 2011 toiminta laajeni vielä Siilinjärvelle, kun Veljekset ottivat hoitoonsa myös Kuopion K-Maatalouden.

Viimeiset viisi vuotta Veljekset Heiskasella on panostettu nykyisen myymäläverkon toimivuuteen. Vuosien 2011-2014 veljekset henkilökuntineen uudistivat kaikki myymälänsä.

Lähitulevaisuudessa Veljekset keskittyvät kaupantekoon nykyisissä toimipisteissä. Rauta- ja maatalouskauppaa tehdään Vieremän lisäksi Suonenjoella ja Kiuruvedellä, ainoastaan maatalouskauppaan keskittyviä ja nykyään Lantmännen Agro –ketjuun kuuluvia toimipisteitä ovat Iisalmi ja Siilinjärvi.

Samaan aikaan on totuttu siihen, että maailma ympärillä on muuttunut. Asiakkaat vaativat nykyään enemmän ja hyvän asiakaspalvelun eteen tehdään kaikki mahdollinen.

”Paljon positiivisia muutoksia on ollut tänä vuonna: Rautiat muuttuivat K-Raudoiksi muodostaen Suomen kattavimman rautakauppaketjun, joka pyrkii tekemään asiakkaiden remontoinnista, rakentamisesta ja rautakauppa-asioinnista yllättävän helppoa. Kesko myi myös K-maatalous-ketjun maatalouskauppaan erikoistuneelle Lantmännenille. Muutosten myötä pystymme palvelemaan asiakkaitamme vielä entistäkin paremmin”, veljekset toteavat.

Rautakaupassa yksi iso muutostekijä on verkkokauppa, joka alkaa olla arkipäivää.

”Verkkokaupan vaikutuksesta hintojen pitää olla tarkkaan laskettuja. Myymälässä kun pitää olla samat hinnat kuin verkossakin. Tänä vuonna olemme keskittyneet rautakaupan kehittämiseen, meiltä voi esimerkiksi tilata koko remontin yhdellä puhelinsoitolla, olemme myös palkanneet kalustemyyjän sekä kehittäneet verkkokauppaa” Harri sanoo.

Tervetuloa synttärikahveille

10-vuotisjuhlien kunniaksi tarjoamme kakkukahvit 700 hengelle:

9.11.2017 klo 9 alkaen Lantmännen Agro Iisalmessa (Kivirannantie 10, 74130 Iisalmi)
10.11.2017 klo 9 alkaen K-Rauta Lantmännen Agro Kiuruvedellä (Topintie 1, 74700 Kiuruvesi)

K-kauppias Harri Heiskanen, 040 553 1557, harri.heiskanen@k-rauta.fi
K-kauppias Arto Heiskanen, 0400 677 896, arto.heiskanen@lantmannenagro.fi

Me uudistuvassa K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee 138 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. K-rauta.fi

Lantmännen Agro - Edistämme elinvoimaista maanviljelyä

Lantmännen on johtava toimija maatalouden, koneiden, bioenergian ja elintarvikkeiden alalla Pohjoismaissa. Lantmännenillä on 10 500 työntekijää sekä toimintaa yli 20 maassa. Liikevaihtomme on 4,4 miljardia euroa. Lantmännen Agron kauppiasverkostoon kuuluu 77 toimipistettä ja 42 kauppiasyritystä ympäri Suomen. Lantmannenagro.fi