Kardex Remstar on ostanut osuuden Sumobox AB:sta varastointiratkaisujen tehostamiseksi

‘Yhteistyö tuo tuotteiden varastointiin vielä parempaa joustavuutta’

Kardex Remstar on allekirjoittanut strategisen yhteistyösopimuksen ruotsalaisen SUMOBOX AB:n kanssa. SUMOBOX AB valmistaa modulaarisia varastolaatikoita varastoautomaatteihin. Yhteistyösopimuksen myötä Kardex Remstarin asiakkaat voivat tulevaisuudessa nauttia vielä paremmasta joustavuudesta ja mahdollisuuksista varastoida laajemman tuotevalikoiman Kardex Remstarin palkittuihin varastoautomaatteihin

Logistiikka-alalla, jossa työskennellään jatkuvasti tehokkaampien ja parempien varastointimahdollisuuksien eteen, jatkaa Kardex Remstar asiakastyytyväisyyden kehittämistä. SUMOBOX AB kehittää ja valmistaa modulaarisia varastolaatikoita, jotka valmistetaan muovista ja ovat saaneet nimen Kardex VLM BOX. SUMOBOX AB:lla on tuhansia asiakkaita ympäri maailman, jotka hyödyntävät varastolaatikoita Kardex Remstarin Shuttle XP- varastoautomaateissa. Varastoitavien tuotteiden hyvä järjestys ja kontrolli auttavat lisäämään varastointikapasiteettia ja yrityksen tuottavuutta.

Sumobox tuotevalikoima on mahdollista saada yksinomaan Kardexilta. SUMOBOX on todistanut tehokkuutensa markkinoilla ja tämä tarjoaa selkeää kilpailuetua myös Kardexille.

Ulf Wallin, Kardexin Pohjois-Euroopan Aluejohtaja:" Kardex on viime vuosina tehnyt suuria investointeja tarjotakseen asiakkailleen joustavimmat, varmimmat ja skaalautuvimmat varastointiratkaisut. Tämä tekee meistä luonnollisen valinnan varastoautomaattitoimittajaa valittaessa. Toivotamme SUMOBOX-yrityksen tervetulleeksi uutena strategisena yhteistyökumppanina ja odotamme innolla uutta yhteistyötämme, joka tulee tarjoamaan asiakkaillemme entistä parempia varastointimahdollisuuksia."

SUMOBOX- ratkaisujen ansiosta Kardex Remstar tarjoaa vielä parempia varastointimahdollisuuksia sekä varastoitavien tuotteiden parempaa järjestystä, kun käytössä on moduulirakenteiset varastolaatikot. Moduulirakenteen johdosta varastolaatikoiden korkeutta, leveyttä ja syvyyttä voi helposti muuttaa sopimaan asiakkaiden omiin tarpeisiin. Asiakkaat, joilla on jo käytössä SUMOBOX:n varastolaatikot kertovat, että he ovat saavuttaneet tarkempia varastoarvoja ja paremman varastokontrollin. Samalla he kertovat laatikoiden hyvästä joustavuudesta, jonka johdosta niitä on helppo muuttaa tulevaisuuden kasvun ja vaihtelevan tarpeen mukaan.

Johan Wingård, SUMOBOX AB:n toimitusjohtaja “ Fakta on, että automaattiset varasto- ja keräilyratkaisut vapauttavat paljon varaston lattiatilaa, tarjoavat paremman keräilytehokkuuden, tarkemmat varastoarvot ja nämä kaikki ovat syitä miksi SUMOBOX alun perin kehitettiin. SUMOBOX:n valmistamat varastolaatikot ovat erittäin tehokas lisä Kardex Remstarin valmistamiin varastoautomaatteihin ja olemme todella iloisia alkaneesta yhteistyöstä yhden tämän alan tärkeimmän toimijan kanssa.”

Kardex Remstar

Kardex Remstar kehittää, valmistaa ja ylläpitää dynaamisia varastoa- ja keräilyratkaisuja. Yritys on maailman johtavimpia hissiautomaattien, paternostureiden, tilauskeräilyyn sopivien varasto-ohjelmistojen, sekä huollon ja jälkimyynnin toimittajia. Kardex Remstarin joustavat ja läpinäkyvät ratkaisut tarjoavat eri toimialojen asiakkaille säästöä sekä neliömetreissä että prosessikustannuksissa. Tuotteiden korkea laatu takaa varmat ja tehokkaat logistiikkaprosessit. Kardex Remstarin asiakkaat ovat usealta eri alalta kuten, auto-, elektroniikka-, kemia-, lääke-, ja mekaniikka-alalta sekä monilta muilta.

Kardex Remstarilla on tehtaat Saksan Bellheimissa ja Neuburgissa. Molemmilla tehtailla on pitkä historia varastoautomaattien valmistajana. Viimeisten kymmen vuoden aikana Kardex on asentanut yli 140 000 dynaamista varastoratkaisua ympäri maailman. Myyntiverkkonsa ja yhteistyökumppaneidensa avulla Kardex on aktiivinen toimija yli 30 maassa ja työllistää noin 1480 henkilöä.

Lisätietoja: www.kardex-remstar.fi

SUMOBOX AB

SUMOBOX AB perustettiin vuonna 2010 Ruotsin Västeråsissa. Yritys on kasvanut tasaisesti koko toimintansa ajan ja on ylpeä voidessaan viedä tuotteitaan yli 25 maahan usealle eri toimialalle.

Lisätietoja yrityksestä ja heidän tuotteistaan löytyy: www.sumobox.se

Avainsanat:

Lainaukset