Anna Lavikkala Kaupan liiton työmarkkinajohtajaksi

Kaupan liiton uudeksi työmarkkinajohtajaksi on valittu oikeustieteen kandidaatti Anna Lavikkala, 45.  Hän siirtyy Kaupan liittoon Fondia Oy:n lakimiehen ja työoikeuden asiantuntijan tehtävästä.

Ennen Fondiaan siirtymistä hän on tehnyt pitkän uran eri tehtävissä Suomen Ekonomiliitto SEFE ry:ssä. Anna Lavikkalalla on monivuotinen kokemus työsuhdelainsäädännöstä, sovintoneuvotteluista, esimiestehtävistä, työsuhdeneuvonnasta ja työoikeudellisesta kouluttamisesta. Hän on  toiminut kirjoittajana useissa työoikeuden käytännön oppaissa ja  esimiestyötä käsittelevässä kirjassa.

Anna Lavikkala aloittaa Kaupan liiton työmarkkinajohtajana 2.1.2013. Hän toimii myös Kaupan liiton toimitusjohtajan sijaisena.

Juhani Pekkala, toimitusjohtaja, Kaupan liitto, p. 0400 419560, juhani.pekkala@kauppa.fi

Yrityksestä

Kaupan liitto on kaupan alan valtakunnallinen edunvalvontajärjestö, jonka tehtävänä on edistää suomalaista kauppaa. Kehitämme kaupan yritysten toimintaedellytyksiä ja yhteistyötoimintaa sekä huolehdimme jäsentemme elinkeino- ja työnantajaeduista.