Heikki Westerlund Kempin hallitukseen

Kemppi Oy:n hallituksen uudeksi jäseneksi on nimitetty Heikki Westerlund.

”Olemme todella iloisia, että Heikillä on mahdollisuus jakaa osaamistaan Kempille. Hänellä on laaja kokemus eri kokoisten yritysten kasvattamisesta ja kehittämisestä, mistä uskomme olevan meille erityisen paljon hyötyä juuri nyt. Hän on myös tottunut työskentelemään niin aktiivisten omistajien kuin operatiivisen johdonkin kanssa, mikä on hyvä asia perheyhtiössä”, kertoo Kemppi Oy:n hallituksen puheenjohtaja Teresa Kemppi-Vasama.

”Kemppi on oman toimialansa roolimalli, jonka kansainvälinen menestys perustuu vahvaan teknologiaosaamiseen. Markkinatilanne on tällä hetkellä kiinnostavassa vaiheessa ja yhtiöllä on hyvä asema sen hyödyntämiseksi. Mahdollisuus päästä mukaan kehittämään Kemppiä hallituksesta käsin on hyvin mieluisa”, toteaa Heikki Westerlund.

Heikki Westerlund on Orion Oyj:n hallituksen puheenjohtaja sekä Tikkurila Oyj:n ja Duuri Oy:n hallituksen jäsen. Hän on toiminut pitkään CapMan Oyj:n toimitusjohtajana sekä hallituksen puheenjohtajana, joissa rooleissa hän ollut mukana lukuisten yritysten kehittämisessä.

Kemppi Oy:n hallituksen muut perheen ulkopuoliset hallituksen jäsenet ovat Matti Hyytiäinen, Juho Malmberg ja Tomas Hedenborg. Sukua edustavat Teresa Kemppi-Vasama ja Antti Kemppi.

Teresa Kemppi-Vasama
Hallituksen puheenjohtaja, Kemppi Oy

Kemppi on hitsausalan edelläkävijä. Kehitämme älykkäitä laitteita, hitsaustuotannon hallintaohjelmistoja ja näitä tukevia asiantuntijapalveluja niin vaativiin teollisiin sovelluksiin kuin kuluttajan tarpeisiin. Haluamme tarjota ratkaisuja, joilla asiakkaamme voivat parantaa hitsaustuotantonsa arvoa merkittävästi. Kempin liikevaihto on yli 110 miljoonaa euroa ja pääkonttorimme sijaitsee Lahdessa. Työllistämme yli 600 hitsauksen asiantuntijaa 13 maassa. Lisäksi partneriverkostomme tarjoaa paikallista asiantuntemusta asiakkaidemme käyttöön yli 60 maassa.

www.kemppi.fi