Tomas Hedenborg Kempin hallitukseen

Vapaa julkaistavaksi 26.3.2018 klo 08:00 EEST

Fastems Oy:n toimitusjohtaja Tomas Hedenborg on valittu Kemppi Oy:n hallitukseen. Hedenborg toimii myös Euroopan teknologiateollisuuden, Orgalimen, puheenjohtajana.

”Tomas tuo Kempille kokemusta kansainvälisestä liiketoiminnasta, teollisuuden digitalisaatioratkaisujen kehittämisestä sekä projektimyynnistä. Hänen osaamisensa tukevat erinomaisesti kansainvälistä kasvustrategiaamme ja toivotamme hänet lämpimästi tervetulleeksi”, sanoo Kemppi Oy:n hallituksen puheenjohtaja Teresa Kemppi-Vasama.

Aiemmin urallaan Hedenborg on toiminut Finn-Power Oy:n sekä saksalaisen HBPO GmbH:n toimitusjohtajana sekä johtanut tuotekehitystä autoteollisuuden palveluksessa.

Teresa Kemppi-Vasama
Hallituksen puheenjohtaja, Kemppi Oy

Kemppi on hitsausalan edelläkävijä. Kehitämme älykkäitä laitteita, hitsaustuotannon hallintaohjelmistoja ja näitä tukevia asiantuntijapalveluja niin vaativiin teollisiin sovelluksiin kuin kuluttajan tarpeisiin. Haluamme tarjota ratkaisuja, joilla asiakkaamme voivat parantaa hitsaustuotantonsa arvoa merkittävästi. Kempin liikevaihto on yli 110 miljoonaa euroa ja pääkonttorimme sijaitsee Lahdessa. Työllistämme yli 600 hitsauksen asiantuntijaa 13 maassa. Lisäksi partneriverkostomme tarjoaa paikallista asiantuntemusta asiakkaidemme käyttöön yli 60 maassa.

www.kemppi.fi