Fennia ja Tryg Garanti luottovakuutusyhteistyöhön

Fennia on solminut yhteistyösopimuksen luottovakuuttamiseen erikoistuneen vakuutusyhtiö Tryg Garantin kanssa.

– Yhteistyön avulla Fennia haluaa tarjota asiakkailleen taloudellista turvallisuutta eli hyvät työkalut yrityksen kannattavuuden ja kassavirran suojaamiseen. Tällaista palvelua moni pk-yritys tarvitsisi, muttei ole välttämättä havainnut suojauksen mahdollisuutta, ennen kuin oma asiakas on esimerkiksi ajautunut yllättäen maksukyvyttömäksi, kertoo Fennian yritysasiakkaista vastaava johtaja Kimmo Hyvärinen.

Tryg Garanti on Fennia-konsernin ekosysteemin uusi kumppani. Kumppanuuksien myötä Fenniassa rakennetaan parasta asiakaskokemusta.

– Luottovakuutuksella yrityksesi voi suojautua luottotappioilta tilanteissa, joissa asiakas on maksukyvytön tai -haluton. Asiakkaat ovat yrityksesi suurin omaisuuserä, joten miksi et vakuuttaisi yrityksen liiketoimintaa myös myyntisaatavien osalta, sanoo luottovakuutusasiantuntija Tomi Tupola Tryg Garantista. Fennia-yhteistyön avulla saavutamme suuren määrän suomalaisia pk-yrityksiä.

Yhteistyö sisältää potentiaalisten ja nykyisten asiakkaidemme myyntisaatavien vakuuttamisen Tryg Garantin asiantuntemuksen ja ratkaisujen avulla.

yritysasiakkaista vastaava johtaja Kimmo Hyvärinen, Fennia, puh. 040 742 2185
maajohtaja Tero Pyhältö, Tryg Garanti, puh. 020 780 5792

Fennia - Yrittämistä ja elämää varten

Fennia-konserni on yritysten, yrittäjien ja kotitalouksien taloudellisen turvallisuuden kumppani. Palvelumme tuottavat vahinkovakuuttamiseen erikoistunut Fennia, vapaaehtoisia henki-, eläke- ja säästövakuutuksia tarjoava Henki-Fennia, varainhoitopalveluja tarjoava Fennia Varainhoito Oy sekä palveluyhtiö Fennia-palvelu Oy.

Tryg Garanti - Muuttuvassa maailmassa teemme asiakkaillemme helpoksi olla turvassa

Tryg Garanti on osa Tryg-konsernia, Pohjoismaiden toiseksi suurinta vahinkovakuutusryhmää. Tryg Garantin tuotteita ovat luotto- ja takausvakuutus. Tarjoamme luottovakuutusta suojaamaan yhtä yrityksen tärkeimmistä omaisuuseristä, myyntisaatavia.