• Fennia/

Fennia Varainhoito Oy siirtyy Fennian tytäryhtiöksi - Fennia-palvelu Oy on perustettu

Fennian ja Henki-Fennian hallitukset tekivät viime viikolla päätöksen sisäisestä kaupasta, jossa Henki-Fennia myy Fennia Varainhoidon koko osakekannan Fennialle. Samalla Fennia Varainhoito Oy:stä tulee Fennian tytäryhtiö. Kaupalla ei ole henkilöstövaikutuksia.

– Sisäisellä järjestelyllä haluamme varmistaa sekä Henki-Fennialle että Fennia Varainhoidolle Fennian tuen toimintojen kehittämisessä sekä riittävien taloudellisten puskurien olemassaolon, toteaa konsernijohtaja Antti Kuljukka.

Fennia-palvelu Oy

Fennia on lisäksi perustanut uudeksi tytäryhtiökseen Fennia-palvelu Oy:n.

– Olemme kehittämässä palveluja asiakkaillemme, jotka alkuvaiheessa liittyvät riskienhallintaan, työterveyspalveluihin ja mahdollisesti sote-maailmaan. Nämä uudet palvelut ovat sellaisia, joita emme voi tuottaa Fennian toimiluvan alaisuudessa. Siksi uuden tytäryhtiön perustaminen tuli ajankohtaiseksi, toteaa Kuljukka.

Antti Kuljukka, antti.kuljukka@fennia.fi, puh. 010 503 6600

Fennia - Yrittämistä ja elämää varten

Fennia-konserni on yritysten, yrittäjien ja kotitalouksien taloudellisen turvallisuuden kumppani. Palvelumme tuottavat vahinkovakuuttamiseen erikoistunut Fennia, vapaaehtoisia henki-, eläke- ja säästövakuutuksia tarjoava Henki-Fennia, varainhoitopalveluja tarjoava Fennia Varainhoito Oy sekä palveluyhtiö Fennia-palvelu Oy.