K-rauta Seinäjoki valittiin vuoden ketjukaupaksi – uudistustyöt alkavat pian

KESKO ALUETIEDOTE 16.2.2017

Kesko valitsi K-rauta Seinäjoen K-rauta-ketjun vuoden 2016 ketjukaupaksi. Valinnan perusteina olivat hyvä myynnin kehitys, menestyminen laatututkimuksissa, korkea asiakastyytyväisyys ja ketjuvalikoiman noudattaminen. Kaupan uudistustyöt alkavat osana valtakunnallista K-Rauta-ketjun uudistusta, jonka myötä kaikki Suomen 140 kauppaa avaavat uudistettuina K-Rautoina keväällä.

Syksyllä 2015 K-rauta Seinäjoen kauppiaana aloittaneen Iiro Takalan mukaan hyvät tulokset on saavutettu määrätietoisella työllä. Kauppa palvelee niin kuluttaja- kuin yritysasiakkaitakin Seinäjoen ja Etelä-Pohjanmaan alueella.

”Keskitymme siihen, että asiakkaamme saavat meiltä rautakauppa-alan parhaan asiakaskokemuksen. Toivottavasti meillä asiointi on helppoa ja mukavaa. Haluamme tarjota asioinnin yhteydessä myös uusia ideoita asiakkaille. Olemme päättäväisesti kehittäneet asioinnin helppoutta, asiakaspalvelua ja valikoimia”, Takala sanoo.

Nykyajan asiakkaat arvostavat vaivattomuutta ja kaupan kykyä ratkaista ongelmia.

”Uuden ajan rautakauppa tarjoaa asiakkailleen kokonaisratkaisuja aina omakotitalopakettiin saakka: tuotteiden lisäksi meidän kautta asiakas saa laajat palvelut remontin suunnittelusta valmiiseen toteutukseen. Kaikki tuotteet voi myös ostaa asennettuna.”

Kokonaan uusi K-Rauta-ketju, Lapualle uusi K-Rauta

K-rauta- ja Rautia-kauppoja uudistetaan tällä hetkellä ympäri Suomea uusiksi K-Raudoiksi ja samalla uudistetaan verkkokauppa K-rauta.fi.

K-rauta Seinäjoen uudistustyöt aloitetaan 27.2. ja samalla kaupan nimen kirjoitusasu muuttuu K-Rauta Seinäjoeksi. Kauppa palvelee asiakkaitaan normaalisti uudistustöiden ajan.

”Olemme yhdessä henkilökuntani kanssa innoissamme tästä uudistuksesta, jossa painopiste on asiakaskokemuksen parantamisessa esimerkiksi uusilla palvelukonsepteilla ja entistä laajemmilla valikoimilla”, Takala sanoo.

”Valtakunnallisessa uudistuksessa painotamme erityisesti jokaisen asiakkaan yksilöllistä huomioimista, koska jokaisella on omanlaiset tarpeensa, olipa sitten kuluttaja- tai yritysasiakas. Haluamme olla luotettava ja asiantunteva rautakauppa, joka auttaa asiakasta toteuttamaan ideansa. Meillä asioidessa minkä tahansa rakennus- tai remonttiprojektin aloittamisen ja toteuttamisen täytyy olla helppoa”, K-Rauta-ketjun ketjujohtaja Antti Ollila korostaa.

Kokonaisuudessaan uuteen ilmeeseen rakennettavan K-Rauta Lapuan rakennustyöt ovat käynnissä ja suunnitelmissa on avata tämän vuoden puolella.

”Olemme innolla rakentamassa uutta K-Rautaa Lapuan ja sen lähialueen asiakkaille. Rakennamme uuden kaupan valikoiman ja palvelut paikallisten tarpeiden mukaan. Kuluttaja- ja yritysasiakkaat tullaan palvelemaan omista lähtökohdistaan.”

Lisätietoja:

K-kauppias Iiro Takala, K-Rauta Seinäjoki, puh. 050 3839965
Ketjujohtaja Antti Ollila, K-Rauta- ja Rautia-ketjut, puh. 050 552 6936

Uudistuva K-Rauta

Me uudistuvassa K-Raudassa autamme henkilökohtaisesti niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa. Laajimmat valikoimamme ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Avaamme keväällä 140 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. Uudistumisen merkiksi K-Rauta kirjoitetaan isolla R-kirjaimella. K-Rauta.fi #uusikrauta