FXA:lta edullisten johdottomien sähkötyövälineiden tuoteperhe

KESKO LEHDISTÖTIEDOTE 13.9.2016 KLO 9.00

K-raudan ja Rautian oman merkin FXA:n uusi johdoton FXA XCLICK -sähkötyövälinesarja on suunniteltu helpottamaan ja nopeuttamaan kaikkia kodin rakentamisen ja remontoinnin projekteja. Erittäin kilpailukykyisen hinta-laatu-suhteen myötä se on kaikkien asiakkaiden saavutettavissa.

Työkaluperheen samat 18V:n akut sopivat yli kymmeneen FXA XCLICK –työkaluun: porakoneisiin, vääntimiin, pensasleikkuriin, pyörösahaan, oksasahaan ja trimmeriin. Sähkökäsityövälineiden runkojen hinnat ilman akkua ja laturia alkaen 29,95€.

FXA XCLICK -tuoteperheen kerääminen on helppo aloittaa ostamalla peruskone: akkuporakone tai trimmeri, jonka mukana tulee 2,0Ah:n akku ja laturi. Tämän jälkeen sarjaa voi täydentää erikseen ostettavilla runkokoneilla maksamatta ylimääräisistä akuista tai latureista. Myös akut ja laturit ovat saatavilla erillisinä, joten täydentävissä hankinnoissa ei tarvitse maksaa turhasta ja ostoskorin kokonaishinta pysyy edullisena. Vaativampaan käyttöön on saatavilla myös 4,0Ah:n tehoakku.

FXA XCLICK -akkukoneilla on kahden vuoden takuu. Uuden FXA XCLICK -tuotteet ovat saatavilla hyvin varustetuista K-raudoista tai Rautioista Suomessa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa ja Venäjällä.

Tutustu tuoteperheeseen tarkemmin kampanjasivuilla:

Tuoteperheen esittelyvideo:

Lisätietoja:

Category Manager, Seppo Jalanne, seppo.jalanne@kesko.fi, puh. 0500 467 067 tai
International Category Manager, Toni Karjanmaa, toni.karjanmaa@kesko.fi, puh. 050 306 4128

FXA (https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/fxa)

K-raudan ja Rautian oma merkki FXA tarjoaa edullisia rautakaupan perustuotteita. Tuoteperheestä löytyy perustyökaluja ja muita rautakaupan tuotteita kodin ja kesämökin remontoimiseen, nikkarointiin ja sisustamiseen.