Jarno ja Miia Eklund luotsaamaan Apiankadun ja Sointulan K-Marketeja Valkeakoskella

KESKO ALUETIEDOTE 13.2.2017

Jarno Eklund (43) ja Miia Eklund (43) palaavat ruokakauppiaiksi aloittaessaan 6. maaliskuuta valkeakoskelaisen K-Market Apiankadun kauppiaina. Toukokuussa Eklundeille siirtyy myös K-Market Sointula. Kaupat muutettiin Valintatalosta ja Siwasta K-Marketeiksi talven aikana.

Eklundien ura ruokakaupassa alkoi 15–16 vuoden iässä, ja kauppiasuralle pari hakeutui jo 23-vuotiaina aloittaessaan Hervannan K-lähikaupan kauppiaina. Vuodet 1999–2007 Eklundit luotsasivat K-Supermarket Linkkiä Ylöjärvellä ja vuosina 2008–2016 kolmea Intersportia.

"Kauppiasurassa kiehtoo yhdessä tekeminen sekä mahdollisuus vaikuttaa omaan työympäristöön ja toteuttaa omia ideoita. Olemme aina pyörittäneet kauppoja yhdessä ja olleet tasavertaisia kauppiaita. Kun hyödynnämme molempien vahvuudet, niin hyvä tulee", Eklundit kertovat.

Uusissa kaupoissaan Eklundit aikovat panostaa hyvän ilmapiirin luomiseen, asiakkaiden toiveita vastaavaan valikoimaan sekä asioinnin helppouteen. Kauppiaspari aikoo myös näkyä vahvasti kaupoissa.

"Valkeakosken keskustassa sijaitseva K-Market Apiankatu on entinen Valintatalo ja kaupalla on vuosikymmenten historia. K-Market Sointula on entinen Siwa ja asuinalueensa ainoa kauppa. Aiomme kehittää molempia kauppoja kaikilla osa-alueilla", kertovat Eklundit.

Kauppojen työllistämät 12 kaupan osaajaa siirtyvät Eklundien palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Jarno ja Miia Eklundin perheeseen kuuluvat myös 18- ja 19-vuotiaat pojat ja 16-vuotias tytär.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja tänä vuonna jopa 200 entistä Siwaa ja Valintataloa saa K-kauppiaan. Kaikki K-Marketeiksi muutetut kaupat on siirretty K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 aikana.

Jarno ja Miia Eklundin K-Marketit Valkeakoskella:

• 6.3.2017 alkaen: K-Market Apiankatu (os. Apiankatu 2)
  • 22.5.2017 alkaen: K-Market Sointula (os. Sointulantie 2)

Ruokakaupan palveluiden lisäksi kaupoista löytyy myös asiakkaiden toivomia lähipalveluita kuten Osta & Nosta -käteispalvelu, Matkahuollon pakettipalvelu ja Veikkauksen pelit.

Kuva K-kauppiaspari Jarno ja Miia Eklundista liitteenä.

K-kauppias Jarno Eklund, puh. 0400 871 325.
K-kauppias Miia Eklund, puh. 050 346 3554.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: