Jukka ja Eija Juhajoki kauppiaiksi K-Market Taateliin

Jukka ja Eija Juhajoki aloittavat kauppiaina K-Market Taatelissa Tarvasjoella maaliskuun 1. päivänä.

KESKO ALUETIEDOTE 10.2.2017

Jukka ja Eija ovat toimineet K-kauppiasyrittäjinä jo kolmekymmentä vuotta, ja kymmenen vuoden ajan heillä on ollut kaksi kauppaa. He jatkavat myös edelleen kauppiaina K-Market Riihitorilla Riihikoskella ja K-Market Päivikissä Vahdolla.

- Kauppiasurassa parasta on se, että saa olla päivittäin tekemisissä asiakkaiden kanssa, sanoo Jukka Juhajoki.

Jukka Juhajoki lupaa tarjota asiakkaille lähiruokaa paikallisilta tuottajilta, joihin hänellä on pitkät kauppasuhteet. Hän pitää tärkeänä myös hyvää ja ystävällistä palvelua sekä sitä, että asiakkaiden toiveita kuunnellaan herkällä korvalla.

- Meillä on mukava ja helppo käydä ruokaostoksilla, ja myös Postin ja Veikkauksen palvelut hoituvat ostosten yhteydessä. Tulkaa rohkeasti kertomaan toiveistanne kaupan kehittämiseksi, Jukka Juhajoki kannustaa asiakkaita.

K-Market Taateli työllistää viisi työntekijää. Yhteensä kauppiaspariskunnan kolmessa kaupassa on 15 työntekijää.

Juhajoen yrittäjäperheeseen kuuluu kolme aikuista lasta, joista kaksi tytärtä työskentelee yrityksessä.

Lisätietoja: K-kauppias Jukka Juhajoki, puh.050 3383361.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.