• K-ryhmä/

K-Market Reimarlan kauppiaiksi K-Market Perkkaalta tutut Marika Rekilä ja Matti Eronen

KESKO ALUETIEDOTE 17.3.2017

Marraskuussa Valintatalosta K-Marketiksi muutettu K-Market Reimarla saa oman kauppiaan. Kauppiaana aloittavat toukokuussa K-Market Perkkaan kauppiaspari Marika Rekilä (43) ja Matti Eronen (38).

Marika ja Matti jatkavat myös K-Market Perkkaan kauppiaina. Matti jää huolehtimaan Perkkaan asiakkaista kun Marika siirtyy ottamaan haltuun uutta kauppaa.

"K-Market Reimarla on huomattavasti isompi kuin nykyinen kauppamme Perkkaalla. Odotamme innolla, että pääsemme rakentamaan uudesta kaupastamme ruokaisaa K-Marketia ja miettimään, kuinka saamme otettua kaupan neliöt tehokkaaseen käyttöön", Marika sanoo.

Kuten Perkkaalla, myös Reimarlassa kauppaa lähdetään rakentamaan asiakas edellä ja asiakkaiden toiveita kuunnellen. Valintatalosta viime vuonna K-Marketiksi muutetun K-Market Reimarlan työllistämät noin 10 kaupan osaajaa siirtyvät kauppiasparin palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

"Lähdemme hakemaan molempiin kauppoihimme alueiden parasta asiakaspalvelua. Reimarlassa pyydän malttamaan vielä hetken: kauppias on tulossa omaan lähikauppaanne! Rakennetaan K-Market Reimarlasta yhdessä meidän oma kyläkauppa", sanoo Marika.

"Jatkossa voimme tarjota myös K-Market Perkkaan asiakkaille laajemman valikoiman vain muutaman kivenheiton päässä K-Market Reimarlassa. Toivotamme myös Perkkaan asiakkaat lämpimästi tutustumaan uuteen kauppaamme", Marika sanoo.

Ennen kauppiasuraansa Marika toimi myymäläpäällikkönä 17 vuoden ajan kolmessa eri kaupassa. Kauppiasuralle Marikan ajoivat mielenkiintoiset yrittäjyyden haasteet ja kiinnostus kaupan kokonaisvaltaiseen kehittämiseen.

K-Market Perkkaan kauppiaana Marika aloitti vuosi sitten, ja myös Matti on ollut Perkkaalla mukana alusta lähtien. Nuorempiakin perheenjäseniä Jereä (18) ja Janikaa (15) voi nähdä kauppiasparin kaupoissa työn touhussa.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja tänä vuonna jopa 200 entistä Siwaa ja Valintataloa saa K-kauppiaan. Kaikki K-Marketeiksi muutetut kaupat siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä. K-ryhmän uudessa liiketoimintamallissa yhdellä kauppiaalla voi olla useita kauppoja.

Marika Rekilän ja Matti Erosen K-Marketit:

• 2/2016 lähtien: K-Market Perkkaa (os. Kirjurinkuja 2, Espoo)
  • 8.5.2017 alkaen: K-Market Reimarla (os. Konalantie 6–8, Helsinki)

Ruokakaupan palveluiden lisäksi kaupoista löytyy asiakkaiden toivomia lähipalveluita kuten Osta & Nosta -käteispalvelu ja Veikkauksen pelit sekä Postin palvelupiste (KM Reimarla) ja Matkahuollon pakettipalvelut (KM Reimarla).

Kuva K-kauppiaspari Marika Rekilästä ja Matti Erosesta liitteenä.

K-kauppias Marika Rekilä, puh. 0400 698 818.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: