• K-ryhmä/

K-Supermarket–ketjun uutta myymälämiljöötä testataan Hämeenkylässä ja Konalassa

KESKO ALUETIEDOTE 8.3.2017

K-Supermarket - ketjun uutta myymälämiljöötä testataan Vantaan Hämeenkylän ja Helsingin Konalan K-Supermarketeissa. Molemmat kaupat ovat uudistuneet uuden K-Supermarket - ketjun visuaalisen ilmeen mukaisiksi. Uusi ilme väreineen ja kuvineen henkii vahvasti rakkaudesta ruokaan.

"Esimerkiksi kauppojen seinät ovat saaneet uudet värit, samoin kauppojen opasteet ja asiakasviestintä on uudistettu. Testikaupoissa on myös uusia kalusteita muun muassa hedelmä- ja vihannesosastolla", projektipäällikkö Joonas Kukkonen kertoo.

Ensimmäinen täysin uuden ilmeen mukainen K-Supermarket on K-Supermarket Martinlaakson Ostari, joka avataan tänä keväänä Vantaalla

Siitä eteenpäin uusi ilme laajenee kauppaverkostossa, kun uusia kauppoja avataan ja nykyisiä remontoidaan.

" Vähitellen ketjun kaikki yli 200 kauppaa muuttuvat uuden ilmeen mukaisiksi", Kukkonen kertoo.

K-Supermarket-ketjun uudistuminen on osa K-ryhmän ketjujen brändiuudistusta.

" K-Supermarket-ketjun asiakaslupaus on Tavallista parempi ruokakauppa. Teemme työtä yhdessä kauppiaidemme kanssa, jotta asiakkaidemme asiointikokemus olisi entistä enemmän lupauksemme kaltainen. Myymäläilmeen uudistaminen on osa tätä työtä", ketjujohtaja Ari Sääksmäki sanoo.

Lisätietoja: ketjujohtaja Ari Sääksmäki, puh.0105328910

Linkin takana tunnelmia uudistuneesta K-Supermarket Hämeenkylästä sekä projektipäällikkö Joonas Kukkosen haastattelu https://youtu.be/bywPDApRpm4

K-supermarket

K-supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka ovat sekä laadukkaita että edullisia helpon asioinnin ostospaikkoja. Vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen henkilökunta, kattava palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet sekä Pirkka- ja K-Menu-tuotteet. K-supermarket-ketjuun kuuluu 220 kauppaa, joiden asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-kauppiaat. K-supermarketit toimivat Keskon päivittäistavarakaupan kanssa ketjuliiketoimintamallilla. www.k-supermarket.