Nämä Siwat ja Valintatalot avataan K-Marketeina torstaina

KESKO ALUETIEDOTE 7.3.2017

Siwoja ja Valintataloja on muutettu K-Marketeiksi jo yli 300. Torstaina 9. maaliskuuta K-Marketeina avataan 15 entistä Siwaa ja Valintataloa muun muassa Mänttä-Vilppulassa, Varkaudessa ja Kangasalla.

Muutoksen yhteydessä kaupan tuotevalikoima ja ilme vaihtuvat. Samalla kauppojen hintataso on laskenut jopa yli 20 % ja valikoimaan on tuotu noin tuhat laadukasta ja edullista Pirkka- ja K-Menu-tuotetta. Muutoksen jälkeen kaupassa käy K-Plussa-kanta-asiakaskortti.

Asiakkaat ovat ottaneet kauppojen muutokset K-Marketeiksi hyvin vastaan. Sekä kauppojen myynti että asiakasmäärät ovat kasvaneet merkittävästi. K-Marketeiksi muutetut kaupat toimivat aluksi myymäläpäällikkövetoisina. Kaikki kaupat siirretään K-kauppiaille vuoden 2018 loppuun mennessä.

”Uudistuvista K-Marketeista syntyy lukumäärältään ylivoimaisesti Suomen suurin kauppaketju. Lähimarkkinaan kuuluvat myös uudistuvat Neste K -liikenneasemat. Keskon lähes 1000 lähikauppaverkostoon kuuluvaa kauppaa tarjoavat tuoreen ja laajan valikoiman, kattavat palvelut ja luotettavan kilpailukykyisen hintatason helposti ja lähellä", kertoo Keskon varatoimitusjohtaja ja päivittäistavarakaupan toimialajohtaja Jorma Rauhala .

Nämä kaupat avataan K-Marketeina torstaina 9. maaliskuuta klo 10:

Siwa Östersundom K-Market Östersundom  Helsinki
Valintatalo Munckinkatu  K-Market Munckinkatu  Hyvinkää
Siwa Nuppola  K-Market Nuppola  Hämeenlinna
Siwa Mäyrämäki  K-Market Mäyrämäki  Jyväskylä
Siwa Mäntyveräjä  K-Market Mäntyveräjä  Kangasala
Siwa Itkonniemi K-Market Itkonniemi Kuopio
Siwa Mustalahti  K-Market Mustalahti  Mänttä-Vilppula
Valintatalo Röykkä  K-Market Röykkä  Nurmijärvi
Siwa Kaakkuri  K-Market Kaakkuri Oulu
Siwa Toriportti  K-Market Toriportti  Rovaniemi
Siwa Koulukatu 50 K-Market Uppa  Seinäjoki
Siwa Amuri  K-Market Puuvillatehtaankatu  Tampere
Siwa Tampella K-Market Tampella  Tampere
Siwa Vaasanpuistikko K-Market Vaasanpuistikko Vaasa
Siwa Könönpelto K-Market Könönpelto Varkaus

Yli 300 Siwaa ja Valintataloa muutettu K-Marketeiksi

Siwojen ja Valintatalojen muuttaminen K-Marketeiksi jatkuu vuoden 2017 kevääseen. Vuodenvaihteeseen mennessä kauppoja avattiin K-Marketeina 223, ja kevään aikana K-Marketeina avataan noin 175 kauppaa.

Tavoitteena on siirtää kaikki uudet K-Marketit K-kauppiaille vuoden 2018 loppuun mennessä. Kauppaverkoston laajentuessa Kesko rekrytoi ja kouluttaa satoja uusia K-kauppiaita. Toistaiseksi K-kauppiaiden hallintaan on siirretty yli 40 kauppaa.

Siwojen ja Valintatalojen muutostöiden lisäksi Keskolla on käynnissä koko K-Market-ketjun uudistus. Koko ketju on uudistettu vuoden 2017 loppuun mennessä.

Nämä Siwat ja Valintatalot muuttuvat seuraavaksi K-Marketeiksi

Viestintäpäällikkö Satu Pusa, Kesko, päivittäistavaratoimiala, p. 040 771 0650.

Noin 900 K-ruokakaupan asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-citymarket, K-supermarket ja K-Market. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia.

Suomen Lähikaupan hankinnan ja laajan K-Market-uudistuksen myötä suomalaisten kuluttajien arvostamat lähikauppapalvelut paranevat merkittävästi. K-Market-ketjun uudistus etenee vauhdilla, ja kaikki K-Marketit, Siwat ja Valintatalot uudistetaan yhtenäisen ketjubrändin alle. Koko ketju on uudistettu vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Avainsanat: