Neste K Linnatuuli kuoriutui remontista

KESKO ALUETIEDOTE 18.4.2017 KLO 9.00

Vuonna 1992 tehtiin Suomessa rakennustaidon historiaa, kun Neste K Linnatuuli nousi kolmostien päälle Janakkalassa. Nyt liikenneasema on 25-vuotisjuhliensa kunniaksi uudistettu perinpohjaisesti ja se saa uuden Neste K -konseptin mukaisen ilmeen. Lisäksi asemalla avautui uutena ravintolana Subway.

Seuraavina vuosina kaikki K-ryhmän liikenneasemat uudistuvat täysin ja palvelevat asiakkaitaan K-ryhmän ja Nesteen yhteisesti rakentaman Neste K ‑liikenneasemakonseptin alla.

Neste K Linnatuulen uudistukseen liittynyt remontti on nyt valmistunut noin kolmen kuukauden jälkeen.

– Aseman uudistuksessa muutosta on ohjannut asiakkailta saatu palaute. Halusimme monipuolistaa ravintolatarjontaamme ja siksi asemalle on saatu uutena ravintolana Subway. Tämän lisäksi oma
Koon Keittiömme ruokatarjontoineen uudistui, mutta Linnatuulessa jatkaa edelleen myös Hesburger, kertoo Neste K Linnatuulen K-kauppias Seppo Lauer.

– Linnatuuli on vuosikymmeniä ollut lähialueen ihmisten kohtauspaikka. Keskieurooppalaiseen tyyliin Linnatuulen ravintolassa voi nauttia myös oluita ja viinejä ystävien kanssa jutustellessa ja herkutella voi Pekka Terävän suunnitteleman Koon Keittiön ruokalistan annoksilla, vinkkaa Lauer.

Uudistukset ruoassa ja sisustuksessa

Liikenneaseman kahvila ja ravintola uudistettiin Koon kahvilaksi ja Koon Keittiöksi. Samalla aseman ruokatarjonta uudistuu 2020-luvulle tarjoten herkullisia uutuuksia. Uudistukseen liittyen henkilökunnan ruokaosaamista on syvennetty Food Camp Finlandin ravintolakoulutuksissa Helsingissä.

Aina tuoreen pannukahvin lisäksi Neste K Linnatuuli tarjoilee tulevaisuudessa kahvin ystäville uusia Nespresson erikoiskahveja. Liikenneasemalla toimii edelleen myös ruokakaupan palvelut.

Neste K Linnatuuli on sisustettu viihtyisäksi oleskelumiljööksi. Saniteettitilat saivat uuden tyylikkään ilmeen, joka hakee vaikutteita suomalaisesta metsästä. Tilan taustalla kuuluu linnunlaulua.

Autoilijoiden palvelut ovat edelleen kattavat. Liikenneasemalta löytyy hyvä valikoima autoilijoiden tuotteita, sekä mittarikentät liikenneaseman kummassakin päässä.

Tavoitteena 100 Neste K -aseman verkosto

Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä. Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin 100 Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Asemilla tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat piirteensä ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

Lue myös Tarinoita Janakkalasta -sivuston juttu Linnatuulesta:

K-kauppias Seppo Lauer, p. 040 189 7208
Ketjujohtaja Mikko Paukkonen, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.