Neste K Puijonlaakson uudistus käynnistyy – remontin aluksi asema siirtyy konttiin

KESKO ALUETIEDOTE 14.2.2017 KLO 9:00

Kuopion Puijonlaakson Neste K -liikenneaseman uudistus on alkanut. Asemaa remontoidaan 13.2.–26.2.2017 välisen ajan, mutta asema on myös remontin ajan asiakkaille avoinna – ensimmäiset kaksi viikkoa palvellaan myymäläkontista. Liikenneaseman ilme ja sisustus uusitaan ja samalla asemalle rakennetaan lounasravintola.

Seuraavina vuosina kaikki K-ryhmän liikenneasemat uudistuvat täysin ja palvelevat asiakkaitaan K-ryhmän ja Nesteen yhteisesti rakentaman Neste K ‑liikenneasemakonseptin alla. Jokaisen liikenneaseman uudistuksessa muutosta on ohjannut asiakkailta saatu palaute.

– Säilytämme liikenneaseman auki koko uudistuksen ajan. Palvelemme yhtä hyvin ja kattavasti kuin aiemminkin ja pyrimme minimoimaan remontista aiheutuvat häiriöt. Tämän viikon maanantaista lähtien palvelemme asiakkaita myymäläkontista, kertoo Neste K Puijonlaakson K-kauppias Nina Laituri.

Liikenneasema siirtyy konttiin remontin ensimmäisen kahden viikon osalta. Kontista tapahtuu polttoaine- ja pesumyynti. Tarjolla on myös pientä suolaista ja makeaa, mutta tietenkin myös kahvia. Kontin valikoimaan kuuluu pieni virvoitusjuomien valikoima, makeisia, tupakkatuotteita sekä lasinpesunesteitä.

– Myymäläkontti on erinomainen ratkaisu, kun haluamme tarjota asiakkaille edelleen miellyttävän asiointikokemuksen. Kontti on ulkoasultaan siistin näköinen ja siellä on helppoa – mutta myös elämyksellistä asioida, sanoo Laituri.

Aukioloajat kontille ovat arkisin 6.30–17.00 viikonloppuisin 10.00–17.00.

Parempaa ruokaa tiellä liikkujille

Liikenneaseman ravintola uudistetaan Koon keittiöksi ja samalla aseman ruokalista uudistuu 2020-luvulle tarjoten herkullisia uutuuksia. Suurimpana muutoksena ravintolan uudistuksen lisäksi on lounasravintolan avaaminen. Remontin lisäksi myös henkilökunnan ruokaosaamista on syvennetty Food Camp Finlandin ravintolakoulutuksissa Helsingissä.

Aina tuoreen pannukahvin lisäksi Neste K Puijonlaakso tarjoilee tulevaisuudessa kahvin ystäville uusia Nespresson erikoiskahveja. Liikenneasema palvelee edelleen myös ruokakaupan palveluillaan, josta löytyy hyvä valikoima ruoanlaiton perusraaka-aineita ja myös paikallisia tuotteita.

Neste K Puijonlaakso sisustetaan viihtyisäksi oleskelumiljööksi ja se saa myös uudet tyylikkäät ja toimivammat saniteettitilat. Lisäksi ruokailutilojen istumapaikkojen määrää asemalla kasvatetaan.

Tavoitteena 100 Neste K -aseman verkosto

Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä. Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin 100 Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

K-kauppias Nina Laituri, p. 040 588 8231
Ketjujohtaja, Mikko Paukkonen, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.