• K-ryhmä/

Piia Pohjanpalosta K-Market Haapaveden kauppias: Valikoimiin lisää lähiruokaa ja luomua

KESKO ALUETIEDOTE 4.1.2017

Piia Pohjanpalo (24) aloittaa K-kauppiasuransa K-Market Haapaveden (os. Kansanpellontie 1) kauppiaana 23. tammikuuta. Kauppa ja sen asiakkaat ovat yhdelle Suomen nuorimmista K-kauppiaista ennestään tuttuja, sillä Piia on toiminut kaupassa apulaismyymäläpäällikkönä.

"Kauppani vahvuus on jatkossakin hyvä yhteishenki. Meillä on loistava, osaava porukka, jonka kanssa teemme kaupasta yhdessä paikan, jossa asiakkaan on kiva käydä", sanoo K-kauppias Piia Pohjanpalo.

"Kuuntelemme tarkasti asiakkaiden valikoimatoiveita. Tuon valikoimiin paikallisten tuottajien tuotteita, erityisruokavalioihin sopivia tuotteita sekä meidän kylälle tärkeitä luomutuotteita. Kaupasta löytyvät myös jatkossa tärkeimmät asiakkaiden arvostamat lähipalvelut kuten Posti, Matkahuolto ja Veikkaus", Piia kertoo.

Tuotevalikoiman kehittämisen lisäksi Piian ajatuksissa on kehittää kaupan visuaalista ilmettä, tuoda kauppaan inspiroivia tempauksia sekä panostaa asiointikokemuksen helpottamiseen niin, että asiakas löytää kaiken haluamansa entistä helpommin ja vaivattomammin.

Yksi Suomen nuorimmista kauppiaista

24-vuotiaasta Piiasta tulee aloittaessaan yksi Suomen nuorimmista K-kauppiaista. Kokemusta asiakaspalvelualalta Piialta löytyy kuitenkin jo kahdeksan vuoden ajalta. Haapaveden Siwaan Piia tuli töihin runsas vuosi sitten ennen kuin kauppa muutettiin viime syyskuussa K-Marketiksi.

"Nyt pääsen toteuttamaan omia ideoitani myynnin, palvelun ja valikoiman suhteen ja tekemään samalla työtä, jota rakastan. Koen nuoren ikäni etuna, koska pääsen oppimaan lisää itsestäni ja työstäni ja kehittämään itseäni vielä pitkän aikaa. Ikä on muutenkin vain numeroita", Piia painottaa.

Piia siirtyy kauppiasuralle sukunsa jalanjäljissä, ja yksi suvun monista kauppiaista on aiemmin toiminut myös Oulun seudulla. Vapaa-ajan harrastuksiin Piialla kuuluvat lukeminen, laulaminen, pianon soitto ja vanhan kyläkoulun "tuunaaminen". Perheeseen kuuluu myös avopuoliso, tuleva aviomies Markku.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja tänä vuonna jopa 200 entistä Siwaa ja Valintataloa saa K-kauppiaan. Kaikki K-Marketeiksi muutetut kaupat on siirretty K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 aikana.

Kuva K-kauppias Piia Pohjanpalosta liitteenä.

K-kauppias Piia Pohjanpalo, puh. 050 595 1286.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: