Pyhännällä juhlitaan uudistettua ja avaraa K-Marketia

K-Market Pyhäntä koki täydellisen muodonmuutoksen, kaupasta tuli avara ja valoisa, uuden ajan kyläkauppa. Viimeisen silauksen muutoksille tuo K-Market-ketjun raikas, oranssinsävyinen ilme. Avajaisia juhlitaan 16.2. alkaen.

KESKO ALUETIEDOTE 14.2.2017

K-Market Pyhäntä on läpikäynyt täydellisen uudistuksen. Remontissa kiinnitettiin huomiota kaupan energiatehokkuuteen: kylmäkalusteet ja maitokaappi uusittiin ja kaupan valaistus vaihdettiin LED-valoihin. Lisäksi pullohuone ja pullokone uusittiin ja hyllyjärjestystä muutettiin. Muutostöiden yhteydessä koko tuotevalikoima käytiin läpi ja sitä muokattiin myyntidatan ja asiakastoiveiden perusteella. Kaupan nimi vaihdettiin remontin yhteydessä K-Market Ruokakontista K-Market Pyhännäksi. Viimeisen silauksen muutostöille tuo uusi raikas, oranssinsävyinen ilme.

”Kaupasta tuli paljon aiempaa avarampi ja valoisa, nyt täällä on helpompi asioida kuin ennen. Asiakkailta on tullut hyvää palautetta uudistuksesta”, kertoo Aki Seitajärvi.

Avajaisia vietetään torstaista 16.2. alkaen. Torstaina kaupalla on tarjolla liha- ja lohikeittoa, perjantaina kakkukahvit ja lapsille poniratsastusta kaupan pihalla. Kaupalla on myös konsulentteja maistattamassa tuotteitaan. Avajaisia juhlistetaan myös hyvin avajaistarjouksin.

K-Market Pyhäntä on avoinna maanantaista perjantaihin klo 7.00–21.00, lauantaisin 8.00–21.00 ja sunnuntaisin 11.00–20.00.

Lisätietoja: K-Kauppias Aki Seitajärvi puh. 040 5711 223

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.