Satu Manner-Kallio K-Market Peltolammin kauppiaaksi Tampereella

Satu Manner-Kallio (38) aloittaa kauppiaana K-Market Peltolammilla 6.11.2016. Kiinnostus ravitsemukseen ja rakkaus ruokaa ja ruoanlaittoa kohtaan toi Manner-Kallion ruokakauppiaaksi.

KESKO ALUETIEDOTE 25.10.2016

- Työssä kauppiaana minua kiehtoo monipuolisuus ja halu vaikuttaa omalla tekemisellä kaupan menestykseen. Nautin, kun saan kokeilla uusia tuotteita ja esillepanoa sekä selvittää, mikä asiakkaiden mielestä toimii, kertoo Satu Manner-Kallio.

Manner-Kallio on valmistunut liiketalouden koulutusohjelasta Haaga-Helian ammattikorkeakoulussa. Kiinnostus ravitsemukseen ja rakkaus ruokaa ja ruoanlaittoa kohtaan toi Manner-Kallion ruokakauppiaaksi. Ruokakauppiaana Satu on toiminut aiemmin Nokialla, K-Market Pirkkalaistorilla vuosina 2013–2015. Kun kauppa suljettiin vuonna 2015, Satu on odottanut uutta kauppapaikkaa kauppiasreservissä.

- Käytin aikani kauppiasreservissä tehokkaasti hyväkseni ja hain lisää tietoa ja taitoa K-citymarket Linnainmaalta. Minulle tarjoutui mahtava tilaisuus kauppias Ari Kuittisen opissa, kertoo Satu.

K-Market Peltolammin kauppiaana Manner-Kallio aloittaa marraskuun alussa. Kaupassa on käynnissä remontti, joka valmistuu marraskuun puolella.

- Edellinen kauppias Jonna Railamo on tehnyt Peltolammilla hyvää työtä. Itse haluan korostaa iloista ja rentoa palvelua, runsautta sekä monipuolista valikoimaa. Tärkeää on myös työssään viihtyvä, hyvinvoiva henkilökunta, sillä he tekevät tuon kaiken mahdolliseksi, kertoo Satu.

K-Market Peltolammi työllistää noin 10 työntekijää.

Satu Manner-Kallion perheeseen kuuluu aviomies Eero ja kaksi ihanaa poikaa; 11-vuotias Luukas ja 8-vuotias Lenni. Perheen yhteisiä harrastuksia ovat matkustelu, laskettelu ja motocross. Kauppiaan rakkaisiin arkisempiin harrastuksiin kuuluu treenaaminen Training for Warriors -metodilla.

K-Kauppias Satu Manner-Kallio, puh. 040 8478 850

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.