Tommi Rauma on K-rauta Lahdesjärven uusi kauppias

KESKO ALUETIEDOTE 20.10.2016 KLO 13.00

Tommi Rauma, 39, aloittaa Tampereen K-rauta Lahdesjärven uutena kauppiaana 29.10.2016. Kaksi vuotta sitten aloittanut K-rauta Lahdesjärvi on tiloiltaan yksi Suomen suurimpia ja tarjoaa paljon mahdollisuuksia. Uuden kauppiaan tavoitteena onkin rakentaa siitä Tampereen paras rautakauppa.

”Minulla alkaa yhdeksäs vuosi kauppiaana ja Lahdesjärvi on kolmas kauppapaikkani. K-kauppiasurani aluksi toimin Rautia-ketjussa Mäntässä ja Orivedellä kuuden vuoden ajan ja nyt viimeiset kaksi vuotta Hämeenlinnassa K-rauta-kauppiaana. Mahdollisuus toimia nyt kauppiaana kotiseudulla on mahtava mahdollisuus”, Rauma sanoo.

Tavoitteena Tampereen paras rautakauppa

Rauman tavoitteet ovat korkealla ja moderni kauppa antaa kehittämiseen hyvät mahdollisuudet.

”Erityisesti drive-in-halli mahdollistaa mm. puutavaran ja rakennustarvikkeiden myynnin lämpimissä tiloissa sateelta suojassa läpi vuoden. Tavoitteenani ei ole pelkästään kehittää Lahdesjärvestä Tampereen parasta rautakauppaa, vaan luoda kauppa joka on kuin elämäntapa, jossa seurataan rakentamisen, sisustamisen ja puutarhan trendejä. Haluan luoda kaupan, johon asiakkaat tulevat tutustumaan uutuuksiin ja ideoihin. Haluamme olla kauppa, joka on ammattiasiakkaan ylivoimainen kumppani. Ennen kaikkea haluamme olla kauppa, jossa asiakkaan ja työntekijän on mukava olla ja kiva käydä”, Rauma visioi.

K-rauta Lahdesjärvessä työskentelee 30 rautakaupan ammattilaisen tiimi. Laaja valikoima ja hyvä asiakaspalvelu ovat Lahdesjärven valttikortteja.

”Lahdesjärveltä asiakas löytää kaiken tarvitsemansa isoon tai pieneen kodin projektiin”, Rauma lupaa.

Rauman perheeseen kuuluu vaimon lisäksi kolme alakouluikäistä lasta. Vapaa-aika kuluu lasten harrastusten sekä crossfitin ja juoksun parissa.

K-rauta ja Rautia muodostavat uuden K-rauta-ketjun ensi keväänä, kun nykyistä Rautia-kaupat ja K-rauta-kaupat yhdistävät vahvuutensa. Kaikki 140 kauppaa saavat uuden raikkaan ja modernin brändi-ilmeen, joka pohjautuu K-ryhmän yhteiseen K-brändiin. Uusi K-rauta on Suomen kattavin rautakauppaketju Tammisaaresta Ivaloon.

K-kauppias Tommi Rauma, K-rauta Lahdesjärvi puh. 044 593 5688, tommi.rauma@k-rauta.fi

Kansainvälinen K-rauta on rakentamisen, remontoinnin, pihan ja puutarhan sekä sisustamisen ja kodin kalustamisen paras kumppani. K-rauta on Dream Builder, joka auttaa ideoimaan ja toteuttamaan asiakkaidensa unelmat. Palvelemme asiakkaitamme kattavin sähköisin palveluin ja Suomessa paikallisesti 46 K-raudassa. www.k-rauta.fi