Uusi K-Market Hämeenlinnan Visamäkeen

Kesko rakennuttaa Hämeenlinnan Visamäkeen Visamäentien ja Lahdensivuntien kulmaan uuden ajan lähikaupan, K-Marketin.

KESKO ALUETIEDOTE 20.2.2017

Kesko on ostanut Visamäestä tontin, jonka koko on 8 500 neliötä. Rakennustyöt aloitettaan maaliskuussa 2017 ja kaupan on tarkoitus valmistua loppuvuodesta 2017. Kaupan kokonaisala tulee olemaan noin 650 neliötä, josta K-Marketin myyntiala on noin 400 neliötä. Parkkipaikkoja kaupan pihalle tulee noin 50 kpl.

Lisätietoja: Keskon Etelä-Suomen aluejohtaja Antti Palomäki, puh. 050 656 17

Havainnekuva uudesta K-Marketista on liitteenä.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.