Ville ja Nina Saarikko siirtyvät K-supermarket Lähderannan kauppiaiksi

KESKO ALUETIEDOTE 2.11.2016

Espoossa K-supermarket Auroran kauppiaat Ville ja Nina Saarikko siirtyvät 7. joulukuuta K-supermarket Lähderannan uudeksi kauppiaspariksi.

K-supermarket Lähderannan nykyinen kauppias Jussi Murtomaa jatkaa yrittäjän uraansa intohimonsa ruoan parissa jättäen kauppiasuran ainakin toistaiseksi. Hän kiittää asiakkaitaan kuluneista vuosista ja toivottaa Villelle ja Ninalle menestystä.

Ville ja Nina aloittivat kauppiasuransa K-supermarket Aurorassa vajaat viisi vuotta sitten. Kauppiaspari on viihtynyt Espoossa asiakaskuntansa parissa erinomaisesti. Joten, kun uuden kauppapaikan mahdollisuus tarjoutui ja vielä melko läheltä, he tarttuivat siihen mielellään.

"On mukavaa tehdä töitä alueen asiakkaiden kanssa. Nykyistä suurempi kauppa puolestaan antaa enemmän mahdollisuuksia toteuttaa omia ideoita", Ville perustelee muutosta.

Lähderannassa Ville ja Nina aikovat jatkaa Jussi Murtomaan viitoittamalla tiellä.

"On ilo siirtyä kauppiaaksi Jussin kauppaan. Jatkamme samalla polulla ja satsaamme erityisesti tuoreosastoihin, myymäläkuntoon sekä asiakaspalveluun", Ville juttelee.

K-supermarket Lähderannan työntekijät siirtyvät muutoksessa uuden kauppiaan palvelukseen.

Villen ja Ninan perheeseen kuuluu viisi lasta, joista vanhin Niko (26) tulee mukaan Lähderannan vakituiseen henkilökuntaan. Valtteri-poika (16) puolestaan auttaa kaupalla viikonloppuisin.

Saarikon perheen harrastukset ovat liikunnallisia. Yhdessä Ville ja Nina käyvät crossfit-tunneilla. Lisäksi Ville pelaa sulkapalloa ja tennistä ja Nina ratsastaa ja lenkkeillee.

Lisätietoja: K-kauppias Ville Saarikko puh. 040 968 3370

K-kauppiaat

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

K-supermarket

K-supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka ovat sekä laadukkaita että edullisia helpon asioinnin ostospaikkoja. Vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen henkilökunta, kattava palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet sekä Pirkka- ja K-Menu-tuotteet. K-supermarket-ketjuun kuuluu 220 kauppaa, joiden asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-kauppiaat. K-supermarketit toimivat Keskon päivittäistavarakaupan kanssa ketjuliiketoimintamallilla. www.k-supermarket.fi