Aaltoja ja kohokuvioita: laattasarja Casa Mayolica Espanjasta

Kesko tuotetiedote 17.11.2015

Kiiltävälasitteinen seinälaatta Casa Mayolica Ancona on kokoa 20 x 60cm. Sarjan laatoissa on  viisi väriä: luonnonvalkoinen Nacar, vaaleanharmaa Perla, harmaa Plata ja ajankohtaiset sävyt Purpura sekä vihreä Basalto.Tämän k auniisti aaltokuvioisen seinälaatan pinta korostuu valaistuksen myötä.

Täydennä laatoitus yhteensopivilla kohopintaisilla Casa Mayolica Artisan -kuviolaatoilla, joissa jokaisella värillä on oma viehättävä kuviointinsa.

Casa Mayolica -sarjan laatat K-ryhmän rautakaupoista, suositushinta 29,90e/m2.

Lataa lisää kuvia Mediapankistamme

Kesko | Rauta- ja sisustuskauppa | Rautakesko Oy

www.k-rauta.fi

www.rautia.fi

Rautakesko
Rauta- ja sisustuskauppaa sekä maatalouskauppaa harjoittavan Rautakeskon vähittäiskauppaketjut ovat K-rauta, Rautia, Byggmakker, Senukai, OMA ja K-maatalous. Rautakesko johtaa ketjujaan, yhdistää niiden ostovoiman, järjestää tehokkaan logistiikan, hankkii kauppapaikat ja takaa kaupoille vahvan markkinointi- ja kehitystuen. Rautakesko toimii Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä.