Designia saunaan, eteiseen, kylpyhuoneeseen  –  Fiorin Oval –tuoteperhe by Kirsi Svärd

Kesko tuotetiedote 30.9.2015

Arkisetkin tavarat voivat olla kauniita. Vuoden 2014 teollinen muotoilija Kirsi Svärd suunnitteli omalle brändillemme Fiorinille helat-tuoteperheen, joka on toteutettu yhteistyössä Pisla Oy:n kanssa. Vähäeleisen tyylikkäässä tuoteperheessä mm. kalustevetimet, naulakot, ovenpainikkeet, saunanoven vetimet sekä tukikahvat – materiaaleina messinki, samakkivalu, teräs ja haapa. Korkealuokkaisen muotokielen lisäksi mukana on miellyttävä käyttäjäkokemus, oivaltavien materiaalisovellusten ja tehokkaampien toimintamallien toteutus.

Arjen kaunistavat Fiorin Oval – designhelat saatavana ainoastaan K-ryhmän rautakaupoista.

K-raudan ja Rautian oma premium-merkki Fiorin tarjoaa vaativaan makuun ylellisiä ja ennakkoluulottomia kodin sisustamisen tuotteita. Fiorin-valikoiman kulmakiviä ovat laatu, tyylikkyys ja trendin mukainen design. Fiorin-tuotteet saatavilla ainoastaan K-raudoista ja Rautioista.

Kesko | Rauta- ja sisustuskauppa | Rautakesko Oy

www.k-rauta.fi