K-rauta ja Rautia esittelevät Suomen laajinta talovalikoimaansa Kalajoen Loma-asuntomessuilla

Kotitalo Merisävel, Kotitalo Tähkä, Omatalo Valli, Omatalo Kiiskilä ja Talo SalmenPohja ovat esimerkkejä Suomen laajimman talovalikoiman erilaisista loma-asuntovaihtoehdoista Kalajoen Hiekkasärkillä järjestettävillä loma-asuntomessuilla 23.6. - 6.7.2014.

Kotitalo Merisävel

Kotitalo Merisävel on suunniteltu kahdelle aikuiselle vapaa-ajan käyttöön sekä edustustiloiksi. Hiekkadyynin päällä kohoavan vapaa-ajanasunnon huoneistoala on 120 m2 ja suuret ikkunat avaavat merellisen maiseman. Saunaosastolta on käynti katseilta suojassa sijaitsevaan ulkoporeammeeseen, joka lämpiää aurinkopaneelilla kerätyllä energialla. Päänäytteilleasettajana toimii Ylivieskan K-rauta Rautapohja.

Kotitalo Tähkä

Kotitalo Tähkä tarjoaa askeettisen modernin ulkokuoren sisällä valoisan ja viihtyisän loma-asunnon, joka on suunniteltu pariskunnalle tai pienelle perheelle. Alakerran oleskelutiloissa avautuu esteetön näköyhteys kauniille lammelle. Oleskelutilan korkeiden ikkunoiden ansioista myös yläkerrasta avautuu vuodenaikojen mukaan muuttuva merinäkymä. Arjen ylellisyyttä tuo erillinen saunamökki lammen rannassa, joka sopii myös vieraiden majoittamiseen. Huoneistoala tässä kohteessa on 142 m2. Päänäytteilleasettajana toimii Ylivieskan K-rauta Rautapohja.

Omatalo Valli ja Omatalo Kiiskilä

K-rauta Kokkola toimii päänäytteilleasettajana kahdessa Omatalo-kohteessa Kalajoen ainutlaatuisten Hiekkasärkkien loma-asuntomessuilla. Laajasta talomallistosta räätälöimällä K-raudan asiantuntijat ja Omatalon arkkitehdit ovat toteuttaneet tilaratkaisut maisemaan sopivalla arkkitehtuurilla. Omatalo Valli on kiinnostava Tampereen Ruusuvuori-messukohteesta muokattu loma-asunto, jonka huoneistoala on 118 m2.

Talo SalmenPohja

Ylivieskan K-rauta Rautapohja esittelee lisäksi todellisen timpurintyön taidonnäytteen, pitkästä tavarasta alusta loppuun rakennetun avaran ja toimivan loma-asunnon. Arkkitehtitoimisto Avarion Teemu Leppäsen käsialaa ovat 93,5 m2 päärakennus sekä 17 m2 rantasauna, joiden sisustussuunnittelusta on vastannut K-rauta Rautapohjan Auli Palola.

Lisätietoja:

Kotitalo-kohteet ja Talo SalmenPohja:

K-kauppias Jukka Nissilä, K-rauta Rautapohja Ylivieska, puh. 044 5109 334
Myyntipäällikkö Petri Torvinen, Rautakesko Oy, puh. 010 53 20638

Omatalo-kohteet:

K-kauppias Jarkko Träsk, K-rauta Kokkola, puh. 0207 801 738
Myyntipäällikkö Petri Torvinen, Rautakesko Oy, puh. 010 53 20638

K-raudan ja Rautian tarjoaman Suomen laajimman talo- ja loma-asuntovalikoiman tuotemerkit ovat Ainoakoti, Kimara, Kotitalo ja Omatalo.

Rautakesko (http://www.rautakesko.com)
Rauta- ja sisustuskauppaa sekä maatalouskauppaa harjoittavan Rautakeskon vähittäiskauppaketjut ovat K-rauta, Rautia, Byggmakker, Senukai, OMA ja K-maatalous. Rautakesko johtaa ketjujaan, yhdistää niiden ostovoiman, järjestää tehokkaan logistiikan, hankkii kauppapaikat ja takaa kaupoille vahvan markkinointi- ja kehitystuen. Rautakesko toimii Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä.