Kunnianosoitus vanhalle tyylille: tapettimallisto Vanaja

Kesko tuotetiedote 7.12.2015

Vanaja-tapettikokoelma on kunnianosoitus 1900-luvun puolenvälin pientalorakentamisen aikana tehdyille seinäpinnoille.

Ainutlaatuinen kokoelma sisältää suomalaisia alkuperäiskuoseja, jotka on väritetty uudelleen. Sävyt ja kuvioaiheet edustavat useita tyylejä eri vuosilta 1920 -1950-luvuilla. Mukana on pieniä ja suuria kuvioita aikakauden henkeen, mutta myös tämän hetken mieltymyksiä noudattaen.

Alkuperäisen tunnelman palauttaminen vanhaan taloon on monen korjausrakentajan tavoite. Vanhoja taloja on luonnollista korjata ja sisustaa paperitapettien avulla. Rakennuksen syntyaikojen kuosit ottavat pientalon mittasuhteen huomioon. Kauniiden ja kodikkaiden sävyjen avulla saman tunnelman luominen onnistuu uuteen kotiin.

Tämä perinteiselle paperille painettu tapettikokoelma on päästöluokiteltu ja ansainnut M1-merkin kertomaan vähäpäästöisyydestä, lisäksi Vanajalle on myönnetty Avainlippu-tunnus . Vanaja-tapettikokoelma yksinmyynnissä K-ryhmän rautakaupoissa.

Lataa lisää kuvia Mediapankistamme

Kesko | rauta- ja sisustuskauppa | Rautakesko Oy

www.k-rauta.fi     www.rautia.fi

Rautakesko
Rauta- ja sisustuskauppaa sekä maatalouskauppaa harjoittavan Rautakeskon vähittäiskauppaketjut ovat K-rauta, Rautia, Byggmakker, Senukai, OMA ja K-maatalous. Rautakesko johtaa ketjujaan, yhdistää niiden ostovoiman, järjestää tehokkaan logistiikan, hankkii kauppapaikat ja takaa kaupoille vahvan markkinointi- ja kehitystuen. Rautakesko toimii Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä.