Tapettimallisto Eco Black & White - kontrastien leikkiä

Kesko tuotetiedote 20.8.2015

Eco Black & White on skandinaavinen tapettimallisto joka on suunniteltu tuomaan voimakkaita kontrasteja tilaan. Ruotsalaista sisustuslehdistä ja blogeista tuttu graafinen suunnittelija Therese Sennerholt antaa oman panoksensa mallistoon ja esittelee kaksi ainutlaatuista art deco -henkistä kuosia: Brick ja Uneven Square.

Mallistossa on laaja kirjo eri sävyjä, tummimmasta mustasta puhtaimpaan valkoiseen, sekä moderneista puukuoseista nostalgisiin graafisiin ja graffitimaisiin kuoseihin.

- On jännä nähdä mitä tapahtuu kun kaksi ääripäätä kohtaavat, sanoo malliston pääsuunnittelija Ingela Winborg

Katso koko mallisto Econ sivuilla

Kesko | rauta- ja sisustuskauppa | Rautakesko Oy