Tapettimallisto Eco Simplicity - kotoinen ja näyttävä

”Puhdaslinjainen, yksinkertainen ja koruton – samalla kuitenkin tulvillaan historiaa ja perinteitä.” – Emma von Brömssen

Kesko tuotetiedote 29.1.2016

Innoitus Simplicity-tapettimallistoon mallistoon saatiin Idän muinaisten kulttuurien puhtaista ja kauniista muodoista, muinaisesta käsityötaidosta ja käsityöläisten kärsivällisyyden filosofiasta. Estetiikkaan on vaikuttanut myös englantilainen antiikki. Tältä perustalta luotiin kymmenen kuviota, jotka edustavat nykyaikaista skandinaavista tyyliä. Herkkä, vastustamaton ja väripaletiltaan rikas, maanläheinen, luonnollinen ja silti dynaaminen ja särmikäs Eco Simplicity luo kutsuvien värisävyjen, rennon ilmeen ja puhtaan tyylin ansiosta kotoisen ja näyttävän taustan modernille sisustukselle.

”Haluamme, että Eco Simplicity kuvastaa menneen ajan arvoja. Ajan, jolloin käsityötaitoa vaalittiin ja kauniita esineitä luotiin yksityiskohtaisella tarkkuudella ja kärsivällisyydellä. Vaalimme näitä esineitä vielä nykyäänkin. Mallisto onnistuu samalla mielestämme luomaan vaivatta sisustuksia ja tunnetiloja, jotka kuvastavat halua elää entistä rennompaa ja mielekkäämpää elämää", kertoo malliston suunnittelija Emma von Brömssen.

Myynti K-rauta ja Rautia, hinta 50e/rll

Lataa lisää kuvia Mediapankistamme

Katso  Eco Simplicity -video

Kesko | rauta- ja sisustuskauppa | Rautakesko Oy

www.k-rauta.fi   www.rautia.fi

Keskon rauta- ja erikoiskauppa

Keskon rauta- ja erikoiskaupan toimiala tarjoaa asiakkailleen Suomen laajimmat rauta- ja sisustuskaupan, vapaa-ajan tuotteiden sekä maatalouskaupan valikoimat sekä hyvin saavutettavan kauppaverkoston, verkkokaupat ja sähköiset palvelut. Toimialan ketjut ovat K-rauta, Rautia, K-maatalous, Byggmakker, Senukai, OMA, Anttila ja Kodin1, Intersport ja Budget Sport, Asko ja Sotka, Musta Pörssi sekä Kookenkä. Rautakesko Yrityspalvelu palvelee rautakaupan suuria yritysasiakkaita. Toimialalla on toimintaa Suomessa, Norjassa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä ja henkilöstömäärä on noin 14 000. Toimialan liikevaihto vuonna 2013 oli yhteensä noin 3,4 miljardia euroa.