Kuntien eläkevakuutuksen tiedotustilaisuus: Viranomaisselvitys Kuntien eläkevakuutuksen ja Nova Groupin liikesuhteista

Kuntien eläkevakuutus kutsuu toimituksenne edustajan tiedotustilaisuuteen, jossa käsitellään viranomaisselvitystä Kuntien eläkevakuutuksen ja Nova Groupin liikesuhteista. Tilaisuus järjestetään tiistaina 7.7. kello 13.00 Kuntien eläkevakuutuksen auditoriossa osoitteessa Unioninkatu 43, Helsinki. Tiedotustilaisuudessa ovat läsnä Kuntien eläkevakuutuksen hallituksen puheenjohtaja Sampsa Kataja ja hallituksen varapuheenjohtaja Tapani Hellstén sekä Kuntien eläkevakuutuksen johtoa. Tervetuloa Arja Lerssi-Lahdenvesi viestintäjohtaja Kuntien eläkevakuutus Puhelin 0400 604 334, 020 614 2688

Yrityksestä

Keva huolehtii kunta-alan, valtion, kirkon ja Kelan henkilöstön eläkeasioista, hoidamme noin 1,3 miljoonan julkisen sektorin työntekijän ja eläkkeensaajan työeläkepalveluita. Keva vastaa kunta-alan henkilöstön eläkkeiden rahoituksesta ja eläkevarojen sijoittamisesta.